Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Interfejs komputera

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-02-24 11:26:54

sobie upne...Pan od którego zakupiłem interfejs zarzeka się o poprawnym działaniu sprzętu mi wyskakuje 5 cylinder którego nie mam poza tym po tym teście nie występują inne testy .Czasami wyskakuje testowanie przepustnicy ale sporadycznie.Czy to jest normalne?w tym dziadostwie jest kontrolka ale nie mruga więcej czy w 1,3 nie ma możliwości sprawdzenia położenia przepustnicy i innych czujników?
2009-12-05 13:29
  
 
 2009-02-18 11:51:24

kod błędu trzy cyfrowy rodzaj usterki cylinder 5-niskie ciśnienie
2009-12-05 13:29
  
 
 2009-02-17 20:41:22

a od kiedy 50 to jakis bląd?

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2009-02-17 18:44:57

Użyłem jednak nic nie znalazłem problem w tym że na moje instrukcja jest deko nie przemyślana .Jeśli coś tam powtórz test i tak w kółko
a raczej 5 cylinder mi nie wyrósł

[ wiadomość edytowana przez: kamaro111 dnia 2009-02-17 18:45:28 ]
2009-12-05 13:29
  
 
 2009-02-17 18:39:42

Cytat:
2009-02-17 18:19:21, kamaro111 pisze:
nikt nic nie wie?nikt na forum nie odczytywał błędów w swoim escorcie?



uzyj szukajki

http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t=194108&c=45&hq=tester+z+allegro&f=20

-----------------
passionford.pl
2024-06-18 20:21
  
 
 2009-02-17 18:19:21

nikt nic nie wie?nikt na forum nie odczytywał błędów w swoim escorcie?
2009-12-05 13:29
  
 
 2009-02-17 13:23:51

Przyjechał......moment podpięcie interfejsu do wtyczki testujemy pierwsze co kod błędu20 2 cylinder brak ciśnienia spoko,jedziem dalej test dudnienia kod błędu 50? czy ktoś mi to wyjaśni?No chyba że w moim esiaku cylindry się klonują to spoko .Następne test przepustnicy mieszanka uboga i powtarza go i powtarza może ktoś mi to wyjaśnić?
2009-12-05 13:29
  
 
 2009-02-16 16:07:15

jak sie pobawisz to da rade, czujniki sa te same, ale ECCV ma tak jakby wbudowanego edis'a czyli modol zaplonowy, i to w sumie dzieki wbudowaniu tego w ecc mozasz mozliwosc odczytania wiekszej liczby pierdol (tak jak pisze RavenMOH) niz tylko bledow z ecu. a w ecc4 edis jest oddzielnym modlulem, z ktorym nie idzie sie polaczyc w zaden sposob...

teraz jest dosc mocno ustandaryzowany can i obd2 i jest sporo fajniej... i latwiej ta elektryke okiełznać jednakze ja wam powiem ze mi w esku kody migowe wystarczaja...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
2024-10-08 12:26
  
 
 2009-02-16 15:25:12

to ja mam inne pytanie, czy roznica jest tylko w komputerze? czy ten escort z koncowych lat produkcji ma jeszcze mase innych czujnikow i pierdol wyprowadzonych do tego komputera?

interesuje mnie konkretnie opcja czy dalo by sie taki komputer przelozyc do starszego rocznika escorta.

-----------------
passionford.pl
2024-06-18 20:21
  
 
 2009-02-16 15:13:05

Cytat:
2009-02-16 14:46:21, kamaro111 pisze:
U mnie niestety jest tylko ta trzy pinówka więc zostaje tylko odczyt błędów ale dobre i to.Przynajmniej będzie wiadomo co jest nie tak a z tą kontrolką to powiem tak,być może i jest to sposób ale przypatrywanie się diodzie i liczenie błysków to nie dla mnie.I nie jest to oznaka lenistwa tylko może wygody....



Nie no 120zl i masz maszynke z wyswietlaczem ktory wyswietla ci numer bledu i oddziela miekkie od twardych.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM