| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
nowszy_00 Sympatyk FEFK
Fiat Croma Gdynia | 2009-06-01 11:17:23 Rozkręciłem krokowy,w miejscu gdzie jest wejście na bolec od krokowego włożyłem kawałeczek przewodu. Po przykręceniu krokowego do obudowy na odpalonym silniku delikatnie dokręcałem dwie części silnika krokowego do momentu uzyskania właściwych obrotów.
Od kolegi Eres kiedyś isę dowiedziałem że własnie dobrą metodą jest wybebeszyć wnętrze krokowca z tego pręcika i sprężynki skręcić i w przewodze wstawić zawód kulkowy. On miał coś takiego i dobrze na tym jeździł, nie wiem skąd twoje obawy ----------------- "Co to ku**a bylo ?"- burmistrz Hiroszimy, 1945
"Potrzebna mi ta parada jak piep****a dziura w głowie" -J.F. Kennedy
"A kto sie dowie?" -Bill Clinton |
2021-12-03 23:47 | |
surec Sympatyk FEFK
Gdańsk | 2009-06-01 11:12:20 Cytat:
| 2009-06-01 09:29:39, nowszy_00 pisze:
... ewentualnym rozwiązaniem jest wybebeszyć krokowca i wstawić zawór kulkowy lub taki od gazu, z pokrętełkiem regulacji
|
|
Ciężko jest wytargać tą mosiężną śrubę na śrubaka...ja rozwierciłem, roztoczyłem i zrobiłem nowy gwint, a teraz kombinuję, jak właśnie zrobić regiulację... |
2024-07-06 23:09 | |
toradek Sympatyk FEFK
Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2009-06-01 11:07:33 Cytat:
| 2009-06-01 09:29:39, nowszy_00 pisze:
No to wyszło wszystko, silnik krokowy zatarty, został odłączony i wyregulowany na obroty lekko ponad tysiąć. Oczywiście jest to rozwiązanie prowizoryczne, ale lepsze to niż wieczne szarpanie, dławienie i gaśnięcie.Powoli mogę się rozglądać za silniczkiem krokowym, ewentualnym rozwiązaniem jest wybebeszyć krokowca i wstawić zawór kulkowy lub taki od gazu, z pokrętełkiem regulacji
|
|
Ten od gazu niestety nie podejdzie - nawet przy zakręconym jest taki prześwit, że wchodzi na 1500 obrotów. Napisz jeszcze jak sobie podniosłeś obroty, regulacją na przepustnicy? ----------------- Numer FEFK: #482!!
Be smart, drive safe, stay legal. |
2024-06-17 21:46 | |
nowszy_00 Sympatyk FEFK
Fiat Croma Gdynia | 2009-06-01 09:29:39 No to wyszło wszystko, silnik krokowy zatarty, został odłączony i wyregulowany na obroty lekko ponad tysiąć. Oczywiście jest to rozwiązanie prowizoryczne, ale lepsze to niż wieczne szarpanie, dławienie i gaśnięcie.Powoli mogę się rozglądać za silniczkiem krokowym, ewentualnym rozwiązaniem jest wybebeszyć krokowca i wstawić zawór kulkowy lub taki od gazu, z pokrętełkiem regulacji ----------------- "Co to ku**a bylo ?"- burmistrz Hiroszimy, 1945
"Potrzebna mi ta parada jak piep****a dziura w głowie" -J.F. Kennedy
"A kto sie dowie?" -Bill Clinton |
2021-12-03 23:47 | |
Magik123 Sympatyk FEFK
osobowy gdzieś | 2009-05-30 18:11:13 Przymocowany do obudowy filtra powietrza. ----------------- |
2016-11-06 16:03 | |
marekrs2000
ryki | 2009-05-30 14:49:27 w którym miejscu znajduje sie silniczek krokowy? mam podobne objawy i też sprubuje go przeczyscić, z góry dzieki |
2009-07-25 08:28 | |
everlast Sympatyk FEFK
2xRS2K Bielsko-Biała | 2009-05-26 12:49:57 bankowo krokowy bo jak odepniesz wtyczke to powinien zgasnac. lewe powietrze znajdujesz po chlopsku czyli sprawdzasz gdzie ciagnie lewizne na dolocie, weżyki, podcisnienia, listwa wtryskowa etc. ----------------- goes on! |
2021-05-25 20:48 | |
nowszy_00 Sympatyk FEFK
Fiat Croma Gdynia | 2009-05-25 08:57:01 Jak sprawdzić te lewe powietrze?? ----------------- "Co to ku**a bylo ?"- burmistrz Hiroszimy, 1945
"Potrzebna mi ta parada jak piep****a dziura w głowie" -J.F. Kennedy
"A kto sie dowie?" -Bill Clinton |
2021-12-03 23:47 | |
mefis22 Sympatyk FEFK
Escort radom | 2009-05-25 08:34:49 Popatrz czy Ci lewego powietrza nie łapie przypadkiem. ----------------- |
2021-11-16 22:08 | |
Magik123 Sympatyk FEFK
osobowy gdzieś | 2009-05-25 08:14:13 Jedz na szrot, podmien, jesli sie uspokoi to zdecydujesz czy uzywka czy nowy, bo tak zaczniesz dłubac, wymieniac niepotrzebne czesci, i tracic kase bez powodu. ----------------- |
2016-11-06 16:03 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|