Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVI] Wolno wchodzi na obroty na zimnym na PB

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2010-03-07 08:29:07

WTRYSKOWY JEDNOPUNKTOWY UKŁAD ZASILANIA
Silniki 1,4 dm3 (typu F6F oraz F6G) są wyposażone w jednopunktowy wtryskowy układ zasilania
(Weber CFI) zintegrowany z układem zapłonowym w ramach wspólnego systemu sterowania silnika. W układzie wtryskowym zamiast gaźnika zastosowano zespół wtryskowy z pojedynczym wtryskiwaczem paliwa.
Elektroniczne urządzenie sterujące wtryskiem, zapłonem i funkcjami pomocniczymi otrzymuje od wielu czujników sygnały o warunkach pracy silnika i na podstawie danych zawartych w pamięci steruje czasem otwarcia wtryskiwacza oraz kątem wyprzedzenia zapłonu. Niektóre elementy układu zasilania są
równocześnie elementami układu zapłonowego.
W skład układu zasilania wchodzi także obwód pochłaniacza par paliwa z elektrozaworem
sterującym.

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest umieszczony w głowicy silnika pod kolektorem
dolotowym.
Rezystancja czujnika:
- przy temperaturze -40°C: 885 kOm;
- przy temperaturze -20°C: 271 kfi;
- przy temperaturze 0°C: 95 kOm;
- przy temperaturze 20°C: 37 kOm;
- przy temperaturze 50°C: 11 kOm;
- przy temperaturze 80°C: 4 kOm;
- przy temperaturze 100°C: 2 kOm;
- przy temperaturze 120°C: 1 kOm.

Jak chcesz prześlę ci knigę.

-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 2010-03-06 20:10:43

no ok ale ja i tak sie nie połapie bo całkiem inny mam wtrysk i to jest monowtrysk i od góry nie idzie zaden przewód ja na samej gorze mam filtr powietrza ... wiec lekki problem... On jest wpiety gdzie idzie płynie ciecz chłodzaca w ten przewód bo taki widziałem tylko czyjnik...


Dokładnie to taki KLIK
2020-06-04 09:29
  
 
 2010-03-06 16:19:00

Znajduje się od strony budy pod kolektorem
filmik pokazuje przewód który idzie w kierunku wtrysków

-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 2010-03-05 16:35:08

A mozesz mi kolego wrzucic fotke mniej wiecej w przyblizeniu gdzie go szukac... tzn dokłądnie gdzie za kolektorem ssacym... i czy on znajduje sie na przewodzie prze który płynie ciecz czy po prostu gdzies indziej on jest wkrecony??
2020-06-04 09:29
  
 
 2010-03-04 18:54:43

W 1,4 za kolektorem ssącym,trzeba się dobrze pogimnastykować

-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 2010-03-04 16:47:31

No ok a gdzie on sie znajduje kolego??
2020-06-04 09:29
  
 
 2010-03-04 09:01:05

sprawdź czujnik temperatury do kompa

-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 2010-03-03 16:18:51

Odświeżam temat, prosze o pomoc...
2020-06-04 09:29
  
 
 2010-03-02 18:18:10

Witam Koledzy ponownie nie bede zakłądał nowego watku pod ten sie podepne, problem jest mianowicie ten sam... Tylko ze dzieje sie to tez przy rozgrzanym silniku na PB

Streszczajac: Odpala normalnie na PB, na obrotach chodzi normalnie, podczas dodawania gazu na wolnych obrotach wchodzi normalnie na obroty bez mulenia sie na PB tylko gdy jade na benzynie i przykłądowo ruszam strasznie sie muli. czasami jest ok ale czesciej sie jednak muli niz jest dobrze.... przykładowo gdy np przy wjezdzaniu na stacje wiadomo zwalniam ale nie zatrzymuje sie i daje dwójke puszczam sprzegło i sie zamula nawet dam do oporu pedał gazu i nie reaguje wogole na niego dopiero po paru sekundachzaczyna przyspieszac i wchodzic na obroty normalnie i gdy powtórze sytuacje dzieje sie tak samo ... Daje po prostu przykłądowo na 2 biegu na PB gaz do dechy a on sie zamuli i tylko jedzie bo jedzie... i po chwili zaczyna normalnie przyspieszac...

P.S Wczesniej pisałem ze działo sie na zimnym silniku podczas mrozów... Teraz ten problem jest na rozgrzanym silniku tak zauwazyłem... Co to moze byc, bo nie wiem za co sie brac czy wymienic filtr paliwa czy cos jeszcze ... ;/ Samochód nie szarpie...
2020-06-04 09:29
  
 
 2010-01-07 22:21:21

zebym wiedział gdzie co i jak to sprawdzic to moze i bym sprawdził ale zielonego pojecia nie mam jak to zrobic ;/ a na kompa nie jade na pewno nie bede płacił 100 zl zeby podłaczył go pod kompa i pokazał co jest walniete, nie stac mnie niestety ;/
2020-06-04 09:29
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM