Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII]1,6 16V Dławienie na zimnym silniku

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2011-03-15 21:24:08

trzeba silnik rozebrac tak jak do rozrzadu plus do tego wyjecie walkow rozrzadu ogolnie robota nie jest jakas specjalnie trudna bo do wszystkiego dostep jest w pozadku

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2011-03-15 21:21:13

a jeszcze zapytam czy duzo jest roboty z wymiana szklanek??
2011-04-03 19:58
  
 
 2011-03-15 21:14:24

ja mam sentecha i narazie (odpukac) od 15 tys spokoj , na usprawiedliwienie dodam ze byl kupowany awaryjnie ale jakos tak zostal, gorsze opinie sa na temat janmora moim zdaniem w 2 autach mialem juz z tym wyrobem problemy

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2011-03-15 21:13:30

Podobnie miałem w zime, zapaliłem go, wyjechalem z osiedla stanał i zgasł, póżniej go kręciłem, nie chcial zapalić jakby akumulator się rozładował. Ale to było przy -20, -25 stopniach. Dwa razy taka sytuacja mi się zdarzyła. Jeżdze na pół syntetyku. Problem sam się rozwiązał.
2012-04-29 08:28
  
 
 2011-03-15 21:08:21

może masz rewelacyjnego SENTECHa

-----------------
Okręt mój płynie dalej,gdzieś tam...

Podobno czerwone są szybsze...

Golf? Was ist das?!

War...War never changes...
2022-04-25 07:45
  
 
 2011-03-15 21:01:58

na 15 jezdziłem 3 dni firmy kabli nie pamietam i trudno powiedziec na ktory nie cyka ale to takie palenie jest na trzy i poł
2011-04-03 19:58
  
 
 2011-03-15 20:54:43

ford cos pisal o tym ze uzycie niewlasciwego oleju powodowalo zaciecie sie popychaczy zalecany to 5w30, mialem ten sam problem z paleniem na 3 gary przez jakies 500 m na zimnym, slychac bylo lekkie cykanie popychacza, wyminilem popychacze na inne uzywane, i problem palenia na 3 gary zniknal jednak stukanie nadal jest , mysle ze jest problem w lepkosci uzytego oleju , moj jezdzil co najmniej 3 wymiany na 15 w 40 zanim kupilem i zmienilem na 10w40. i chyba cos w tym jest bo jak wyminilem popychacze oproznione z oleju to po odpaleniu jakies 15 minut klekotaly tak ze juz chcialem spowrotem stare zakladac potem stopniowo cichly az do takiego stanu ze ciagle cos stuka tak jak przed wymiana tyle ze pali od poczatku na 4 gary . dodam ze przy innych autach oproznione popychacze cichna jakies pol minuty po odpaleniu
Ile Ty jezdziles na tym 15 w 40 ? jakie kable kupiles? jestes w stanie stwierdzic na ktorym cylindrze nie pali?

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2011-03-15 20:51:39

No to trzeba powymieniać szklanki.
SKLEP
Zadzwoń pod podany numer i dogadaj się. Sklep prowadzi kolega slawas1. Mogę z czystym sumieniem polecić.

-----------------
ЯЭVЭЯSЭ ЭИGIИЭЭЯ

[2|2|4|1|0|0] km
1620 cm³ (+0,5)
Titanium CL
2024-01-14 13:59
  
 
 2011-03-15 20:44:56

cała klawiatura mi gra
2011-04-03 19:58
  
 
 2011-03-15 20:42:54

Wow, szybko Ci poszło
Wpisz sobie w wyszukiwarkę "kangur", wiele ludzi walczyło z tym, przyczyn może być sporo, cewka, potencjometr przepustnicy, zawór odpowietrzania skrzyni, itd.
Najbardziej dziwi mnie ta praca na 3 garach. Słychać jeden popychacz czy więcej?

edit: ktokolwiek poleca olej 15W40 do Zeteca jako remedium na klepiące popychacze, zasługuje na wieczne potępienie. Z punktu widzenia popychaczy najlepszym olejem dla Zeteca byłby rzadki jak woda 5W30, który jest zresztą rekomendowanym fabrycznym olejem dla tego silnika (mówimy o nowym of korz). Takiego oleju nawet Zetec w idealnym stanie pobiera dość sporo, zwłaszcza przy ostrym dawaniu do pieca.


-----------------
ЯЭVЭЯSЭ ЭИGIИЭЭЯ

[2|2|4|1|0|0] km
1620 cm³ (+0,5)
Titanium CL

[ wiadomość edytowana przez: kcprski dnia 2011-03-15 20:48:34 ]
2024-01-14 13:59
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM