Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Auto szarpie i przerywa proszę o pomoc w diagnozie

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7
 Autor 
 2009-12-18 12:16:34

Przepływomierz wyczyszczony, cewka, kable, świece wymienione, przepustnica wyczyszczona, wszelkie styki przeczyszczone i zabezpieczone i pomogło..... Dziękuje za pomoc i Pozdrawiam!!!
2010-05-25 22:28
  
 
 2009-12-16 15:22:29

jutro sprawdzę i dam znać jaki rezultat.....
2010-05-25 22:28
  
 
 2009-12-16 08:48:27

KOledzy ja rozwiązałem problem a mialem bardzo podobny...
wklejam linka dot.postów:
http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t=237471&c=45&hq=szarpanie&f=20
Tez mialem wymienione swiece itd.
Prawdopodobnie jest to samo co ja mialem,czyli wystarczy wyczyscic przeplywomierz powietrza....


[ wiadomość edytowana przez: whiteess dnia 2009-12-16 08:49:53 ]
2011-07-25 17:33
  
 
 2009-12-16 07:43:08

albo cewka, albo EDIS. Przeczyść obie wtyczki-sprawdź kable, a najlepiej podmień EDISA i cewkę.
W razie czego, to mam cewkę i EDISA na podmianę...

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2009-12-16 07:44:16 ]
2024-07-06 23:09
  
 
 2009-12-15 22:06:02

brat ma to samo tylko w silniku1.3 kable wymienione swiece cewka caly gaznik i juz tak miesiac nikt z mechanikow nie wie co jest
2014-07-12 07:40
  
 
 2009-12-15 21:07:29

Świece i kabelki wymienione - przymierzam się teraz do wymiany cewki....
2010-05-25 22:28
  
 
 2009-12-14 14:16:00

A świece i kable masz dobre?

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2024-10-13 14:57
  
 
 2009-12-14 14:14:06

Witam!!! Mam problem z moim fordzikiem (1,6 16V ZETEC '95). Przy dodawaniu gazu spokojnie, obojętnie na którym biegu robi mi kangurka przy około 2 - 2,2 tys obrotów. Problemu nie odczuwam jak utrzymuje go na wysokich obrotach tak powyżej 2,5 tys. Co może być przyczyną??? Czy to że zazwyczaj jeżdżąc trzymałem mu właśnie obroty w okolicy 2000??? I co padło??? Przeglądałem forum i wychodzi że najprawdopodobniej potencjometr przepustnicy - jak to sprawdzić???
Będę wdzięczny za pomoc!!!
aha. problemu niema na zimnym silniku. Dopiero kiedy się rozgrzeje to wtedy zaczyna się jazda....
2010-05-25 22:28
  
 
 2009-04-13 11:58:10

Cytat:
2009-04-13 10:13:39, holland2 pisze:
Jeśli Masz ten chwytak zamontowany oryginalnie czyli skierowany do przodu i instalację gazową II generacji to auto będzie gasło przy wyluzowaniu, dlatego często odwraca się go do tyłu. Jeżeli nie Posiadasz instalacji LPG lub Posiadasz wtrysk gazu to "chwytak"może być zamontowany fabrycznie i skierowany do przodu.


Wszystko ok ale nie doczytałam, że kolega ma diesla

To co napisałeś zagadza się

-----------------
اَيلَكساندرا شكزَبانيسكا
FEFK#888
FFID#003
Mam swoja lewa cudowna strone essiego :):*
2023-02-14 15:05
  
 
 2009-04-13 10:13:39

Cytat:
Jeśli masz LPG i ten "plastik" jest źle ustawiony to auto będzie gasło, ale nie pamiętam przy jakim ustawieniu.




Jeśli Masz ten chwytak zamontowany oryginalnie czyli skierowany do przodu i instalację gazową II generacji to auto będzie gasło przy wyluzowaniu, dlatego często odwraca się go do tyłu. Jeżeli nie Posiadasz instalacji LPG lub Posiadasz wtrysk gazu to "chwytak"może być zamontowany fabrycznie i skierowany do przodu.




[ wiadomość edytowana przez: ALLka dnia 2009-04-13 11:57:16 ]
2012-10-09 01:49
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM