Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

MkVI 1.8 D uszczelniacze zaworów ??

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-09-07 06:21:31

a co z tymi nadpękniętymi komorami wirowymi?
2010-01-14 17:55
  
 
 2009-09-06 22:10:35

Ja bym powiedział ze wina zaolejonych tych dwoch komor to bardziejh wina niszczelnych zaworów ssacych, plus moze byc do tego nieszczelnosc tłok-cylinder.
Dodatkowo, nie patrz ze ci silnik kopci, jesli kopci na zcarno po wcisnieciu gazu to normalne, diesel ma kopcic zeby jechał, oczywiscie do granic rozsadku.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-09-06 21:31:35

witam. zdiołem głowicę i zobaczyłem rysy na komorach wirowych. I teraz niewiem czy jewymieniać czy nie. znajomy mówi że to niema sensu bo te nowe też tak zrobią. I niewiem czy warto go słuchać. Co o tym sądzicie?
2010-01-14 17:55
  
 
 2009-08-26 08:50:05

Witam
Oj zaraz posypią się gromy z jasnego nieba coś czuję. Tak na dobrą sprawę to nikt ci nie napisze co i jak bez wykonania jakichkolwiek pomiarów ciśnienia na tłokach więc na początek proponuję pomiar kompresji na poszczególnych cylindrach i wykonanie próby olejowej - to da ci w miarę dokłądny pogląd na sprawę.
Pozdrawiam


-----------------
Rozkminiam ST220 - najszybsze kombi w powiecie :)
2021-03-23 13:57
  
 
 2009-08-25 20:02:37

Witam.
Mam problem z moim 1.8 D. Silnik bierze około 1l na 500km, czyli dużo. Dziś odkręciłem plastikowy kolektor dolotowy i ujrzałem coś takiego.
dolot jest mokry chyba od oleju. Gdy przytykałem dolot pierwszego cylindraca silnik prawie nie reagował lecz na pozostałych zaczoł kuleć i zwalniać (na pierwszym słabiej zasysa wina zużytych pierścieni czy zaworów?). Silnik lubi zakopcić gdy mu trochę przycisnę , gdy jadę równo nie widać dymu. Czego to jest wina uszczelniaczy zaworów czy pierścieni. To że głowica jest do remontu to jest raczej pewne ale nie wiem czy też pierścienie a może to coś innego?
2010-01-14 17:55
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM