| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
M-U-S-T-A-N-G
BMW E32 Kraków | 2004-02-04 00:26:06 Witam..dzisiaj mi kumpel powiedzial ze mozna odchudzic kolo zamachowe w maluchu poprzez toczenie na tokarce..i po takim odchudzeniu silnik sie lepiej w obroty wkreca....wiec zastanawiam sie czy cos takiego mozliwe jest w fiacie 125p??? jesli ktos cos wie na ten temat...to prosze o odpowiedz..pozdrawiam Mariusz |
2016-06-09 11:43 | |
her_us
126p Jelenia Góra | 2004-02-04 13:42:09 tutaj..
|
2007-07-22 00:39 | |
M-U-S-T-A-N-G
BMW E32 Kraków | 2004-02-04 19:33:04 No spoko..dzieki..ale ja chce zeby mi napisal ktos..kto ma duzego fiata i robil odchudzanie kola zamachowego..jesli jest ktos taki to prosze o posta...pozdrowka Mariusz |
2016-06-09 11:43 | |
Koniu F&F Sympatyk
CRX Kraków | 2004-02-05 07:02:21 Odchudzić można do wagi 6.5 kg ( w homologacji pozwalają do 3kg - ale może ci koło uciąć nogi ). Jeszcze nie robiłem tej modyfikacji jak zrobie to się pochwale i coś napiszę.
----------------- | koniu.net | www.koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com[ wiadomość edytowana przez: Koniu dnia 2004-02-05 07:05:38 ] |
2018-09-09 21:31 | |
M-U-S-T-A-N-G
BMW E32 Kraków | 2004-02-05 10:59:40 Aha..spoko...tylko zeby wyjac kolo zamachowe..trzeba wyciagnac caly silnik a z tym to juz jest troche roboty ..no ale czego sie nie robi dla Fiacika pozdroowka Mariusz |
2016-06-09 11:43 | |
nds F&F Sympatyk
Suzuki Płock | 2009-03-01 20:12:08 ten... no... i ktoś w końcu opisze efekty?
ile można maksymalnie zdjąć i z której strony?
ważyłem swoje - 7,0 kg |
2021-01-25 23:06 | |
Blady F&F Sympatyk
FIAT | 2009-03-01 20:30:11 ja miałem około 4.5 kg . nic nie dało i tak panewki wypluło wydechem , z resztą rurowym z gsi , przez wypolerowanye kanały wydechowe w głowicy z nowymi zaworami
dohc to złooo , ale ohv to kupa z plasteliny ----------------- ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!! |
2021-01-21 20:54 | |
MILES125 F&F Sympatyk
Lada 2107 PŁOCK | 2009-03-01 20:31:55 Ja w pikusiu będę zakładał koło odchudzone, ale musze najpierw je wyważyć dynamicznie z wąłem (i chyba dociskiem, bez tarczy sprzęgła,bo i tak się zużyje moment ). O efektach wkrótce napiszę. ----------------- |
2016-08-29 17:36 | |
nds F&F Sympatyk
Suzuki Płock | 2009-03-01 20:33:31 Blady, już za późno żeby się wycofać, zrobię to!
Zrobię, odpalę silnik, a po tygodniu przyznam Ci rację, ale póki co nie psuj mi zabawy
4,5 kg powiadasz... od strony silnika zapewne do wieńca, a od strony skrzyni też można ciachać? jak to będzie ze sprzęgłem i dociskiem? |
2021-01-25 23:06 | |
bimber1 (S) Furious Moderator
kant Kraków | 2009-03-01 20:35:35 napisz na priv do rina, on mial jakies hardkorowe koło u siebie w kancie, moze ma jakies foty jak to wygladalo i napisze ci dokladnie cos o nim ----------------- "Gdyby Bóg popierał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach" |
2021-05-16 19:24 | |
MILES125 F&F Sympatyk
Lada 2107 PŁOCK | 2009-03-01 20:55:53 Cytat:
| 2009-03-01 20:33:31, nds pisze:
Blady, już za późno żeby się wycofać, zrobię to! Zrobię, odpalę silnik, a po tygodniu przyznam Ci rację, ale póki co nie psuj mi zabawy 4,5 kg powiadasz... od strony silnika zapewne do wieńca, a od strony skrzyni też można ciachać? jak to będzie ze sprzęgłem i dociskiem?
|
|
Jak chcesz to podjedź do mnie to zobaczysz jak powinno wyglądać koło dobrze odchudzone. ----------------- |
2016-08-29 17:36 | |
Blady F&F Sympatyk
FIAT | 2009-03-01 21:09:20 na seryjnym wałku i gaźniku nie ma sensu zabardzo odchudzac zamachu niezależnie czy to dohc czy ohv czy jeszcze inna cholera . ważne żeby wał dynamicznie wyważyc z zamachem i dociskiem
baw się dobrze mój po wypluciu panewek odkręcał się dalej bardzo ładnie i łapał ciśnienie oleju powyżej 3500 obrotów ----------------- ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!! |
2021-01-21 20:54 | |
Krych
Fiat 125p WROCŁAW | 2009-03-01 22:04:34 dawno dawno temu jak odchudziłem sobie koło w df-ie jeszcze na 1.5 to wymieniałem obudowe sprzegła bo pekła ----------------- |
2015-02-22 11:38 | |
enes
FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2009-03-01 22:36:06 Trzeba zgodzić się z Bladym. Jeśli wałek rozrządu jest seryjny to koło zamachowe powinieneś odelżyć z tych 7kg na jakieś 5,5 do 6 kg. Bardziej nie ma sensu bo stracisz moment na dole a na górze zyskasz tyle co nic. U mnie przy kole ok 6kg silnik kręci się bez bólu na obroty powyżej 6000. ----------------- OHV - osiem hałasujących ventyli
Niewypierdziane bąki wędrują do głowy i stąd rodzą się posrane pomysły. |
2020-10-13 16:42 | |
MILES125 F&F Sympatyk
Lada 2107 PŁOCK | 2009-03-01 22:50:37 Od gościa co odkupiłem wałek ostry, wał korbowy odchudzony, koło zamachowe lekkie powiedział mi że przy dobrze zestrojonym ohv, czyli, obróbka na maxa, łącznie z wypośrodkowaniem podpór wału, przróbką gaźnika, itp. nie będę wymieniał wszystkiego . To silnik powinien sie wkręcać do 7000 obr., a przyśpieszenie spaśc do 7 sekund (wiadomo, zależy od warunków testowania), moc szacowana na jakieś 100 km, moment niezmierzony, ale podobno na dwójce do 80 km/h. Nie wiem na ile to prawda, przekazuję to co mi powiedziano. Jak se poskładam pikusia to pojadę nim na badania i powiem wam jak to się ma do mocy i momentu. ----------------- |
2016-08-29 17:36 | |
enes
FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2009-03-01 23:15:57 W swoim pierwszym poldku miałem podobnie przygotowany motor 1500. Z seryjnym mostem 4.1 i krótszą skrzynką 4 biegową przyspieszenie było na poziomie 11-12 sekund. Z poldkiem 1.8 dohc mojego kumpla szedł łeb w łeb. Na dwójce dochodził do 90kmh na trójce 130kmh. ----------------- OHV - osiem hałasujących ventyli
Niewypierdziane bąki wędrują do głowy i stąd rodzą się posrane pomysły. |
2020-10-13 16:42 | |
Bart128 F&F Sympatyk
Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2009-03-01 23:24:17 miles jak ktos twierdzi ze auto wazace 1050 kilo z silnikiem majacym moze ze 100 kuni jak bozia da i partia podzwoli ma 7 do setki to juz to smierdzi legedami prl-u nie? no chyba ze mial do kompletu ruski zegarek "rakieta" one byly faktycznie zawsze najszybsze ----------------- sedicivalvole
http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw |
2024-12-15 12:09 | |
MILES125 F&F Sympatyk
Lada 2107 PŁOCK | 2009-03-02 07:59:19 Cytat:
| 2009-03-01 23:24:17, Bart128 pisze:
miles jak ktos twierdzi ze auto wazace 1050 kilo z silnikiem majacym moze ze 100 kuni jak bozia da i partia podzwoli ma 7 do setki to juz to smierdzi legedami prl-u nie? no chyba ze mial do kompletu ruski zegarek "rakieta" one byly faktycznie zawsze najszybsze
|
|
Jak wspomniałem, nie wiem czy to prawda, powtażam co mi mówili. weż też pod uwagę, że można kanta odchudzić do jakiś 700/750 kg , zmienić most, może i by do tych 10 zszedł. ----------------- |
2016-08-29 17:36 | |
enes
FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2009-03-02 10:13:37 Fiata można odchudzić max o jakieś 200 kg co da masę 850. Dobrze zrobiony motor 1500 powinien mieć jakieś 110, a i tak nie zejdziesz do tych 7 sekund. Jak w Slomczynie na rallycrossie zagadnąłem kiedyś śp Godwoda o silnik w Jego poldku odparł: ok 150 KM jakieś 8 do setki. Budę miał w najlżejszej specyfikacji ex OBR czyli jakieś 900 kilo. ----------------- OHV - osiem hałasujących ventyli
Niewypierdziane bąki wędrują do głowy i stąd rodzą się posrane pomysły. |
2020-10-13 16:42 | |
MILES125 F&F Sympatyk
Lada 2107 PŁOCK | 2009-03-02 10:21:22 Cytat:
| 2009-03-02 10:13:37, enes pisze:
Fiata można odchudzić max o jakieś 200 kg co da masę 850. Dobrze zrobiony motor 1500 powinien mieć jakieś 110, a i tak nie zejdziesz do tych 7 sekund. Jak w Slomczynie na rallycrossie zagadnąłem kiedyś śp Godwoda o silnik w Jego poldku odparł: ok 150 KM jakieś 8 do setki. Budę miał w najlżejszej specyfikacji ex OBR czyli jakieś 900 kilo.
|
|
200 kg to jest we samym wnętrzy, siedzenia, wykładzina, boczki. Dolicz sobie jeszczę np. szyby, niepotrzebne wzmocnienia, nawet nagrzewnicę. dla chcącego nic trudnego Ale wiadomo, że wszystko, odchudzanie, silnik zależy od jednego najwazniejszego czynnika, do czego ma byc to auto, bo co by nie zrobił to i tak kant dostanie z każdym FWD ----------------- |
2016-08-29 17:36 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|