Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

2.0 16v w espero

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-01-23 11:04:41

witam
ma pytanie do wszystkich
czy ktoś z was ma przekładke silnika na 2.0 16v
lub widział jaki to daje efekt
2012-04-19 19:57
  
 
 2010-01-23 11:13:23

Cytat:
2010-01-23 11:04:41, taxii pisze:
witam ma pytanie do wszystkich czy ktoś z was ma przekładke silnika na 2.0 16v lub widział jaki to daje efekt


Efekt jest piorunujący wręcz, są filmik w sieci z białym espero z takim silnikiem, natomiat możesz być pewien, że dużo pracy trzeba włożyć w przekładke wszystkich niezbędnych podzespołów.nullespero 2.0 16V

[ wiadomość edytowana przez: syndoktora dnia 2010-01-23 11:18:52 ]
2016-07-01 09:14
  
 
 2010-01-23 11:35:58

Kolega reon118 z Katowic miał takie bydle.
Zapierdzielało to niemiłosiernie.
Zapierdzielało dopóki instalacja gazowa nie zaczęła szwankować.
Raz chyba nawet się zapaliło.
Był później na allegro za jakieś 5000 PLN o ile dobrze pamiętam.

Napisz do Esperynka w sprawie tego woza.
On ma teczki na każde espero

-----------------
Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...
2017-11-26 16:51
  
 
 2010-01-23 13:04:21

duzo lepsze efekty da włozenie 2.5 v6 albo 3.0 v6
silniki łatwo dostepne i tanie(przykładowo z anglika)
roboty przy przekładaniu nie sadze aby było znczaco wiecej niz przy wkładaniu 2.0
silnik 3.0 jest ciezszy od 2.0 16v zaledwie o ok 15kg



-----------------
Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi.
2011-05-19 22:49
  
 
 2010-01-23 14:05:29

Cytat:
2010-01-23 13:04:21, pawel12356 pisze:
duzo lepsze efekty da włozenie 2.5 v6 albo 3.0 v6



Oplowskie silniki V6 nie cieszą się trwałością.
Często zrywają się paski rozrządu - chyba żeby łańcuch założyć
Jak się poszuka w archiwum to się znajdzie linki i opisy tej sytuacji.


-----------------
Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...
2017-11-26 16:51
  
 
 2010-01-23 14:43:37

Cytat:
2010-01-23 13:04:21, pawel12356 pisze:
duzo lepsze efekty da włozenie 2.5 v6 albo 3.0 v6 ...



Jeżeli już taką "krowę" by montować pod machą, to wtedy przydałoby się zmienić cały wydech, Żeby wydobyć z niego 100% możliwości, skrzynie biegów, do tego hamulce, większa średnica tarcz, zawieszenie. Nie jest to takie hop siup jakby wydawać się mogło. Kumpel mój zmieniał w Citroenie ZX-ie z 2.0 16V na 3.0 V6 24V. Wydech musiał przerobić bo spaliny go zatykały. Układ hamulcowy tez był do zmiany.

-----------------
2021-02-19 22:48
  
 
 2010-01-23 14:57:08

Cytat:
2010-01-23 14:05:29, krzychu_ch pisze:
Oplowskie silniki V6 nie cieszą się trwałością. Często zrywają się paski rozrządu - chyba żeby łańcuch założyć Jak się poszuka w archiwum to się znajdzie linki i opisy tej sytuacji.



paski zrywaja sie w konstrukcjach opla to fakt

kwestia trwałosci jest bez znaczenia-auto w które wlozyłbys tyle pracy raczej nie bedziesz uzytkował na codzien (rok roboty dajmy na to a zima w rowie rozbijesz ) wiec przebiegi beda nikłe-a i tak jak nie remont kapitalny to minimum rozrzad robiłbys

-----------------
Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi.
2011-05-19 22:49
  
 
 2010-01-23 15:08:55

Cytat:
2010-01-23 14:43:37, Michal7e91 pisze:
Jeżeli już taką "krowę" by montować pod machą, to wtedy przydałoby się zmienić cały wydech, Żeby wydobyć z niego 100% możliwości, skrzynie biegów, do tego hamulce, większa średnica tarcz, zawieszenie. Nie jest to takie hop siup jakby wydawać się mogło. Kumpel mój zmieniał w Citroenie ZX-ie z 2.0 16V na 3.0 V6 24V. Wydech musiał przerobić bo spaliny go zatykały. Układ hamulcowy tez był do zmiany.



wydech to oczywistosc

reszta czyli skrzynia , hamulce. zawieszenie-to tematy dawno rozpracowane i wszystko wiadomo


-----------------
Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi.
2011-05-19 22:49
  
 
 2010-01-23 15:20:37

Cytat:
2010-01-23 15:08:55, pawel12356 pisze:
wydech to oczywistosc reszta czyli skrzynia , hamulce. zawieszenie-to tematy dawno rozpracowane i wszystko wiadomo



Skoro tak to spoko

-----------------
2021-02-19 22:48
  
 
 2010-01-23 15:39:40

Cytat:
2010-01-23 14:57:08, pawel12356 pisze:
kwestia trwałosci jest bez znaczenia-auto w które wlozyłbys tyle pracy raczej nie bedziesz uzytkował na codzien (rok roboty dajmy na to a zima w rowie rozbijesz )



Jeżeli bym już wywalił kase na zmiane silnika to nie po to żeby stało w garażu a właśnie po to żeby nim jeździć na codzień i cieszyć się z wydanej kasy na modyfikacje

-----------------
Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...
2017-11-26 16:51
  
 
 2010-01-23 15:58:01

Cytat:
2010-01-23 15:39:40, krzychu_ch pisze:
Jeżeli bym już wywalił kase na zmiane silnika to nie po to żeby stało w garażu a właśnie po to żeby nim jeździć na codzień i cieszyć się z wydanej kasy na modyfikacje



o zimie napisałem nie bez powodu
co to za radosc teraz jezdzic czymkolwiek?




-----------------
Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi.
2011-05-19 22:49
  
 
 2010-01-23 18:37:47

Cytat:
2010-01-23 15:58:01, pawel12356 pisze:
co to za radosc teraz jezdzic czymkolwiek?



No u kumpla na wsi w okolicach Jury Krakowsko-Częstochowskiej od kilku lat furorę robią skutery śnieżne
Lepsza frajda niż jazda quadem

-----------------
Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...
2017-11-26 16:51
  
 
 2010-01-23 18:42:57

silniki z omegi 3.0 oraz 2,5. mozesz dowiedziec sie na forum omegi (takze na motonews) od ich uzytkownikow co do ich trwalosci oraz defektow. Jak silnik to c20let z calibry. Delikatnie podpiescic i bedzie fajny efekt. Kolega bydle wsadzil do AstryI i fajnie chodzilo dopóki go ZIMA nie rozbil. Ogolnie swap silnika zawsze sie robi lacznie ze skrzynia biegow. Najtaniej wyjdzie Cie kupno rozbitka z calym osprzetem. Za omege z takim 3,0 lub 2,5 nie dasz wiecej niz 2tys zl (rozbitek). Silniki z Calibry 2,0 16V 150 KM sa dosc tanie wiec i to jest dobry kierunek. Za to C20LET to bajka

-----------------
Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej.
Uwielbiam ciężką pracę. Mógłbym się na nią patrzeć godzinami.
2013-06-03 12:39
  
 
 2010-01-23 19:04:57

taki 3.0 v6 jest tak samo mocny co let a duuuzo tanszy-i w zakupie i w remoncie

zreszta co tu debatowac co 6 cylindrów to nie 4





-----------------
Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi.
2011-05-19 22:49
  
 
 2010-01-23 19:05:26

Zawsze można zaturbić złomiaka...

-----------------
Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu
2024-11-03 18:39
  
 
 2010-01-24 01:57:30

......proponuję silnik od mojego kukuruźnika: ASz-62IR:

"zreszta co tu debatowac" co 9 cylindrów i 1000KM ...to nie to samo co 4 cyl. i jakieś marne 150 KM
2017-07-28 21:46
  
 
 2010-01-24 02:21:56

gwiazda nie podejdzie tak latwo

-----------------
Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi.
2011-05-19 22:49
  
 
 2010-01-24 11:03:06

Cytat:
2010-01-23 18:42:57, adamesce pisze:
silniki z omegi 3.0 oraz 2,5. mozesz dowiedziec sie na forum omegi (takze na motonews) od ich uzytkownikow co do ich trwalosci oraz defektow. Jak silnik to c20let z calibry. Delikatnie podpiescic i bedzie fajny efekt. Kolega bydle wsadzil do AstryI i fajnie chodzilo dopóki go ZIMA nie rozbil. Ogolnie swap silnika zawsze sie robi lacznie ze skrzynia biegow. Najtaniej wyjdzie Cie kupno rozbitka z calym osprzetem. Za omege z takim 3,0 lub 2,5 nie dasz wiecej niz 2tys zl (rozbitek). Silniki z Calibry 2,0 16V 150 KM sa dosc tanie wiec i to jest dobry kierunek. Za to C20LET to bajka


powodzenia w szukaniu sprawnego Let-a


-----------------
Pozdrowienia A&B&D54495 :D
Błoto wciąga xD

[ wiadomość edytowana przez: Darek54495 dnia 2010-01-24 11:03:42 ]
2015-11-03 19:18
  
 
 2010-01-24 12:15:01

Cytat:
2010-01-24 11:03:06, Darek54495 pisze:
powodzenia w szukaniu sprawnego Let-a



sie czepiasz 544
....przecie admesce wyraźnie napisał że to jebajka

-----------------
Uwaga!
Przyczyną my new avatarka jes Kolega Ikarus260 ...
2020-09-09 15:08
  
 
 2010-01-24 12:57:15

zdarzaja sie jeszcze w irlandi na zlomie widzialem kompletny za 100 funtow. Nie wiem jaki byl stan. ale bylo to 3 lata temu. Wizualnie wygladal ladnie. po czesci to tam jest dobry kierunek. Omegi tam teraz sie zlomuje jak u nas maluchy. Calibry tam byly rzadkością. Let ma ladnie parametry. Chodzi tez o pojemnosc co 2 litry to nie 3 spalanie bedzie nieznacznie mniejsze. Ale jesli ktos juz chce az tak modyfikowac auto to te pare litrow nie powinno mniec znaczenia

-----------------
Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej.
Uwielbiam ciężką pracę. Mógłbym się na nią patrzeć godzinami.
2013-06-03 12:39
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM