Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Dziwne kopcenie, spadek mocy i ogromne spalanie

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-01-28 13:40:25

Witam
Mam ciekawy problem, który polega na tym że:
Od jakiegoś miesiąca moje espero zaczeło więcej palić, myślałem na początku że zima, mróz itp. Ale chyba byłem w błędzie, spalanie z dnia na dzień rośnie bardziej. wczoraj wlałem za 70zł i wyzerowałem licznik, wyszło 84km. Żeby tego było mało kilka dni temu samochód zaczoł kopcić ( kopcenie się nasila ) i gorzej jedzie...
Czyżby skończyła się uszczelka pod głowicą???
2010-06-12 15:58
  
 
 2010-01-28 13:54:14

moim zdaniem w najlepszym przypadku tylko uszczelka....
mogły się posypać pierścienie itd. co masz tam za silniczek?
2011-10-01 15:39
  
 
 2010-01-28 13:55:27

ubywa oleju?
albo chłodziwa?
bo jak tylko benzyny to przypomnij sobie kiedy ostatnio filtr powietrza zmieniałes
o swiecach i nnych elementach nie wspominam

-----------------
Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi.
2011-05-19 22:49
  
 
 2010-01-28 14:39:23

Silnik 1.5 16v. Świece, kable, kopułka, olej i wszystkie filtry zmieniałem jakieś 2 miesiące temu.
A co do ubywania oleju, to pochłania go nie dużo mniej niż paliwa obecnie. I wydaje mi sie że robi się troche za duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.
Jeśli to uszczelka to trudno, zmieni się...
A da sie jakoś sprawdzić uszczelniacze na zaworach??? Bo chyba jak robić to wszystko co trzeba...
2010-06-12 15:58
  
 
 2010-01-28 14:40:05

Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
2017-06-07 06:08
  
 
 2010-01-28 14:59:07

Cytat:
2010-01-28 14:39:23, maki249 pisze:
Silnik 1.5 16v. Świece, kable, kopułka, olej i wszystkie filtry zmieniałem jakieś 2 miesiące temu. A co do ubywania oleju, to pochłania go nie dużo mniej niż paliwa obecnie. I wydaje mi sie że robi się troche za duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli to uszczelka to trudno, zmieni się... A da sie jakoś sprawdzić uszczelniacze na zaworach??? Bo chyba jak robić to wszystko co trzeba...


przez uszczelniacze zaworowe az tyle oleju co piszesz by nie przeleciało

mozna zdiagnozowac ich awarie po rozruchu-jak zadymi to wiadomo-olej po trzonku spływa i dostaje sie do komory spalania
podczas jazdy jak dymi to raczej napewno pierscienie-szczególnie na wyzszych obrotach

teraz pytanie czy faktycznie olej dostaje sie poprzez pierscienie badz uszczelniacze czy tez miesza sie z chłodziwem badz wycieka na zewnatrz

-----------------
Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi.
2011-05-19 22:49
  
 
 2010-01-30 13:49:42

Płynu chłodniczego nie ubywa, olei trochę sączy z misy, ale nie tyle żeby go tak szybko ubywało
2010-06-12 15:58
  
 
 
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM