wlasnie bawilem sie z ta skrzynka i wyciagnalem bezp.nr 22 30A i wszystko ok,tak mi doradzil AMYRAS na gg.wielkie dzieki.skrzynka byla rozbierana i niepotrzebnie wlozylem tam bezp.i pomyslec ze jezdzilem tak prawie rok. .dobrze ze nie wywalilem w bloto 100 na skrzynke albo elektryka
aha,dzieki.sprobuje z tym kluczykiem,moze pomoze a tak powaznie to na 100%skrzynka tylko chodzi o to ktory przekaznik szwankuje czy cos innego w tej skrzynce
to jeszcze sobie zrób tak, żebyś mógł palić i otwierać essa bez kluczyka i wtedy go po prostu wyrzuć (kluczyk)
A teraz na poważnie, zapewne skrzynka bezpieczników szwankuje, sprawdź dokładnie
Nie skleił ci się przypadkiem główny przekaźnik , przynajmniej w MK V jest przekaźnik główny - czarny o podwyższonej przepustowości i poszerzonych stykach. Otwórz skrzynkę, przeczytaj opis z książki i go wyjmij - zobaczysz co będzie.
[ wiadomość edytowana przez: gajdzior dnia 2010-02-28 21:26:50 ]
mam pytanie.pisalem juz raz ale mam temat zablokowany bo regulaminu nie doczytalem.po wyciagnieciu kluczyka moge wlaczyc nawiew,wycieraczki,kierunki,i jak zostawie na wstecznym tosie swieci.i to nie stacyjka bo ja odpinalem i to samo.pewnie skrzynka bezpiecznikow ale nie jestem pewny.moze ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem.to escorcik 1.6 16v z 95roku