Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[OGÓLNE] Sprężyny obniżające -pytanie ?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-05-12 15:44:45

do seryjnych amorów lepiej nie zakładać duzych obniżeń bo po prostu te amorki nie są do tego przystosowane..max obniżenie -35, -40 i wszystko...co do trwałości amorków, znacznie spada...

-----------------
2017-03-18 22:00
  
 
 2010-05-11 00:23:11

ja bym nie zakładał na twoim miejscu, nie ma sensu. -35 lub -40 ci wystarczy, optimum do jazdy w PL. Ja tak mam, auto stojące przy innym z taką glebą nie wiele wyżej siedzi a prowadzi się to dużo lepiej. Czerwone Eibachy -35 i nic innego, naprawdę. Miałem -65 i NIGDY WIĘCEJ!

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2010-05-11 00:11:17

Forum przejrzałem i nie dostałem w zasadzie żadnej odpowiedzi
2017-09-07 01:10
  
 
 2010-05-11 00:03:20

ja mogę tylko powiedzieć tyle ile wiem po lekturze forum ;] kiedyś przeczytałem, że kayaby nie dały rady z -60mm

-----------------
FEFK #2501
2016-07-16 12:53
  
 
 2010-05-10 23:57:32

No Panowie nikt nic takiego nie miał ?
2017-09-07 01:10
  
 
 2010-05-10 23:10:25

Nie chcę zakładać nowego wątku, a chciałbym Was zapytać, a przede wszystkim tych którzy mieli do czynienia z takim rozwiązaniem. Chciałbym założyć sprężyny obniżające -60 mm przód i tył na fabryczne amorki. W teorii jest że do -40mm można na fabrycznych latać, ale jak to wygląd w praktyce ? Samochód jest dużo twardszy ? Jak z trwałością amorków ( jak długo wytrzymają ) ?
2017-09-07 01:10
  
 
 2009-03-13 15:21:02

Wg mnie najlepiej szukac gleby ktora ma wieksze obnizenie z przodu np 60/40 a to dlatego ze Escort jak i wiekszosc aut ma z przodu wieksze szpary miedzy kolem i nadkolem.Efektem zalozenia takiej gleby bedzie wyrownanie obydwu stron lub nawet delikatny klin w przeciwnym razie moze wyjsc z tego "taczka" co wyglada gorzej niz seryjny zawias

-----------------
Okręt mój płynie dalej,gdzieś tam...

Podobno czerwone są szybsze...

Golf? Was ist das?!

War...War never changes...
2022-04-25 07:45
  
 
 2009-03-13 09:15:01

Powiem ,że chodzi mi bardziej o wygląd aby te 16-astki fajnie wyglądały na essim. Utrate komfortu przeżyję
To jak , bardziej opłaca się -30 czy -40 obniżenia ?
Wiadac gołym okiem tą różnicę ?

-----------------
Tylko ESCORT
2012-02-18 13:03
  
 
 2009-03-12 21:35:40

-30 jest praktycznie nieodczuwalna. Ja miałem najpierw -60 i to był kompromis pomiędzy wyglądem a komfortem. Potem -80 i to już było czuć że t jest gleba. Do dziś tęsknię za tym zawiasem.

Wszystko zależy d tego co chcesz osiągnąć, ale pamiętaj że jak założysz springi, to pamiętaj, że tył może siąść bardziej niż przód i da to nieładny efekt.

Ja bym szukał jakiegoś używanego kompletu w dobrym stanie. Przejdź sie po kurnikach, tam czasem można coś fajnego wyszukać

-----------------
2021-08-22 08:03
  
 
 2009-03-12 20:59:03

Panowie panowie mieliście mi pomóc w doborze odpowiednich sprężyn, a tu mój temat zszedł na bok .

-----------------
Tylko ESCORT
2012-02-18 13:03
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM