| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
DzikusPL Sympatyk FEFK
Ford Escort Cabrio G ... Skierniewice | 2010-05-13 12:37:35 zasada czujnika rezerwy (przynajmniej w mk5 benzyna) jest prosta jak konstrukcja cepa, w zbiorniku przy pompie jest potencjometr, pływak unosząc się i opadając przesuwa suwak potencjometru zmieniajac jego rezystancję, na podstawie tej rezystancji kontrolka zapala się lub gaśnie,
przypuszczam że we wszystkich essach jest tak samo
jeśli wskazanie poziomu paliwa jest prawidłowe a kontrolka nie działa to trzeeba raczej szukać przyczyny w przewodach lub na ich łaczeniu ----------------- moja stajnia:
1,1 litra w kartonie czyli - Trabant 1.1 uniwersal
dawca organów czyli - Trabant 1.1 uniwersal
wiatr we włosach czyli - Ford Escort mkV Cabrio Ghia 1,6
jestem też tutaj:
www.justget.org
www.cartoontrabant.pl |
2017-08-01 13:21 | |
Jarek77 Sympatyk FEFK
Jastrzębie Zdrój | 2010-05-12 18:57:57 Panowie czy wiecie na jakiej zasadzie działa kontrolka rezerwy paliwa ? Bo mam podejrzenie,że mi coś padło.
Po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki poziomu płynu i rezerwy po chwili gasną czyli ok. Jak wyjmę "kosz ssawny" ze zbiornika to zapala się kontrolka rezerwy i spada poziom paliwa na wskaźniku poniżej zera ( brak masy na koszu ssawnym ). Jeżeli dotknę "kosz" do masy karoserii lampka rezerwy gaśnie. Gdy ruszam pływakiem poziom paliwa na wskaźniku paliwa płynnie się zmienia góra-dół i nawet poniżej zera rezerwa nie zapala się. Samochód to diesel ale to raczej nie ma znaczenia. ----------------- www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999671351.gif |
2014-01-07 18:52 | |
jarex76 Sympatyk FEFK
Escort MKVII 1.8 Wieluń | 2010-01-18 07:31:53 Dzięki Panowie za odpowiedzi, będę dzisiaj się zmagał z tym problemem, jak zrobię to dam znać co było.
----------------- Był MKV 1.6 EFI, był gruźlik MKV 1.8D, jest 1.8 16V RKC
---
Ford to nie samochód, to styl życia :) |
2015-07-30 18:51 | |
-Rocky- Sympatyk FEFK
Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2010-01-17 21:09:56 Cytat:
| 2010-01-17 16:17:08, jarex76 pisze:
Tak jak pisałem licznik jest od RS-a, a instalkę mam oryginalną w "pełnej opcji", tzn. wszystkie wtyczki, jest w wiązce do licznika oryginalna wtyczka dodatkowa to kontrolek rezerwy, jest też oryginalna wtyczka to czujnika rezerwy płynu spryskiwaczy i w zbiorniku czujnik z 5-kablami czyli z kontrolką rezerwy, tak więc nie wiem czemu nie świecą kontrolki. Podejrzewam jeszcze że może brakować jakiegoś przekaźnika w skrzynce bezpieczników, ale to sprawdzę dopiero jutro bo dziś już ciemno sie robi a ja nie mam garage.
|
|
Na zdrowy rozum wszystko powinno działać. 5 kabli przy pompie świadczy o tym, że masz na 100% czujnik w pompie a może jednak miałeś? Może zamiast orygianała siedzi tam jakiś zammiennik bez czujnika.
Kostka którą miałeś za zegarami i którą wpiełeś do płytki z zegarków rs-owych idzie właście do black-box-a. Tak jak pisał kolega Marimar, black-box rs-owy piszczy przerywanie a nie sygnałem ciągłym. Poza tym nie powinien piszczeć przy zapalonym silniku i otwartych drzwiach tak jak zwykły. Jeśli chodzi o przekaźnik. Ja u siebie nic nie musiałem dokładać. Zamieniłem tylko black-boxa i podpiełem wszystkie kable w skrzynkę. ----------------- ...::: Essi to jest to! :::...
Ghia 3D, #817 |
2022-07-26 21:54 | |
marimar Sympatyk FEFK
XR3i/fifi ala XR2i Bydgoszcz | 2010-01-17 20:41:25 wydaje mi się że brakuje ci jakiegoś przekaźnika albo masz gdzieś kabelki nie podpięte i Black Box musi piszczeć sygnałem przerywanym,jak u mnie dokładałem kontrolkę rezerwy to tylko podpiołem kostki i śmigało ale ja mam 1.8 xr ----------------- |
2013-12-15 21:25 | |
jarex76 Sympatyk FEFK
Escort MKVII 1.8 Wieluń | 2010-01-17 19:34:59 sprawdzałem, przy pompie paliwa też jest 5 kabelków, dlatego nie wiem co jest grane, że nie świeci, wszystko podłączone tak jak powinno być.
Dorwałem manuala "sam naprawiam ..." i jutro będę studiował schematy elektryki.
----------------- Był MKV 1.6 EFI, był gruźlik MKV 1.8D, jest 1.8 16V RKC
---
Ford to nie samochód, to styl życia :) |
2015-07-30 18:51 | |
skorpion19 Sympatyk FEFK
Honda Accord V-TEC Opoczno/Arras | 2010-01-17 18:11:41 Cytat:
| 2010-01-17 16:17:08, jarex76 pisze:
Tak jak pisałem licznik jest od RS-a, a instalkę mam oryginalną w "pełnej opcji", tzn. wszystkie wtyczki, jest w wiązce do licznika oryginalna wtyczka dodatkowa to kontrolek rezerwy, jest też oryginalna wtyczka to czujnika rezerwy płynu spryskiwaczy i w zbiorniku czujnik z 5-kablami czyli z kontrolką rezerwy, tak więc nie wiem czemu nie świecą kontrolki. Podejrzewam jeszcze że może brakować jakiegoś przekaźnika w skrzynce bezpieczników, ale to sprawdzę dopiero jutro bo dziś już ciemno sie robi a ja nie mam garage.
|
|
Jak we wtyczce masz pięć, to może brakować tego piątego przy pompie paliwa, który jest odpowiedzialny za kontrolkę, no chyba że sprawdzałeś. ----------------- CB Radio: President HR 2600+alan PC6
EOP 3F98
#2432 |
2024-11-22 20:33 | |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK
Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2010-01-17 17:03:40 A to BlackBox powinien pikać?? nie ma od tego specjalnego przekaźniczka który nie ma związku z blackboxem? ----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. |
2024-11-22 22:11 | |
jarex76 Sympatyk FEFK
Escort MKVII 1.8 Wieluń | 2010-01-17 16:17:08 Tak jak pisałem licznik jest od RS-a, a instalkę mam oryginalną w "pełnej opcji", tzn. wszystkie wtyczki, jest w wiązce do licznika oryginalna wtyczka dodatkowa to kontrolek rezerwy, jest też oryginalna wtyczka to czujnika rezerwy płynu spryskiwaczy i w zbiorniku czujnik z 5-kablami czyli z kontrolką rezerwy, tak więc nie wiem czemu nie świecą kontrolki. Podejrzewam jeszcze że może brakować jakiegoś przekaźnika w skrzynce bezpieczników, ale to sprawdzę dopiero jutro bo dziś już ciemno sie robi a ja nie mam garage.
----------------- Był MKV 1.6 EFI, był gruźlik MKV 1.8D, jest 1.8 16V RKC
---
Ford to nie samochód, to styl życia :) |
2015-07-30 18:51 | |
Magik123 Sympatyk FEFK
osobowy gdzieś | 2010-01-17 14:49:40 Black box nie robi roznicy, bo w niektorych autach był on w skrzynce w innych był luzem zaczepiony do belki poprzecznej pod deską.
U ciebie problem jest w instalacji, braki, lub inne podłaczenie, zwazywszy ze ten licznik najprawdopodobniej jest z innej wersji silnikowej, bo w 1.6 cvh nawet chyba tego nie było. Moze byc z RS-a XR-a itp ----------------- |
2016-11-06 16:03 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|