Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKIV] Bije kierownica i trzepie calym przodem

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-07-18 14:59:22

Ja obstawiam połosie. Wedlug mnie sa za długie, albo przynajmniej jedna z nich i stad zmiana konta kola przy naciskaniu na gaz itp. Im szybciej jedziesz tym polos szybciej sie obraca, wieksze drgania sie robia i skrzynia zmienia swoje położenie wzgledem budy (pracuje na poduszce) jak naciskasz na gaz. Jak puscisz gaz skrzynia momentalnie odbija, zmienia sie kat miedzy skrzynia a polosiami wiec i robi sie wiecej luzu i drgania znaczaco sie zmieniaja.
Kontynuacje poszukiwań zacząłbym własnie od półosi

-----------------
Fotografia i videofilmowanie!
Fotografia ślubna, weselna! Chrzty, komunie, eventy, studniówki i inne - cały kraj!
695-933-163
2024-08-21 20:28
  
 
 2010-07-10 21:00:03

Wiesz Zielak, ja miałem ten problem bo kielichy przegubu wewn. były wytarte(pod palcem lekki dołek w miejscu styku przegubu z kielichem).
Wymieniłem na inny(też miał ślady wytarcia) i jak ręką odjął. Dział się to po zmianie zawieszenia na sportowe -40. Przegub zmienił kąt pracy i cyrki się działy jak u ciebie.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-11-05 13:05
  
 
 2010-07-10 19:39:24

Niestety nie moge zlokalizowac usterki :/ straszne problemy po tym swapie.

Silnik od strony rozrzadu jest zalapany seryjne miejsce i na seryjnej lapie/poducha od CVH po malych przerobkach. Skynia biegów jest od mk5 1.8 RDA i seryjnie miala te cienkie poloski, ta duza z odwaznikiem czy jak to nazwac. ja wywalilem te pol osie, wsadzilem swoje od mk4 te grubsze rurki. Skrzynia jest tez seryjnie na dwoch poduchach, ale opuszcona tak aby silnik byl rowno. Pod sanki, a raczej w mk4 to jest belka od skrzynia,podlozylem "dystans" ok 5cm.

Strasznie rzuca calym przodem, wibracje to malo powiedziane, strasznie bije. I w ogole po dodaniu gazu, nawet lekko, przod mi podnosi i kola jakby jakby strasznie sie robily zbierzne i piszcza kola, razem z tym pukaniem. Jak jade bez gazu jest lepiej. ale jakas mala dziura i auto sciga, plywa conajmniej jakbym mialem niewiadomo jakie luzy w zawieszeniu, a nie ma.

Jak skrecam na maxa kola to robi mi sie jak w mercedesie prawie... znaczy sie kat skretu taki sam czyli prawie wcale, ale kola zmienia kat jak ruszam ;| CUDA na Kiju
A i jeszcze sprzeglo kompletne nowe LUKa od diesla, pol oski tez mam od diesla mk4 ale to chyba nie ma roznicy.

I mam dziwne wrazenie jakby lewa polos(od kirwocy) miala tylko z pol centymetra nawet nie luzu miedzy dwoma przeglubami. Jak wypene ze sworznia to wiadomo luzu jest tyle ile powino byc.

Na tej skrzynie jezdzilem jak jeszcze byla w mk5 dawcy co swapowalem 1.8 i byla malina. 3 lata przelezala prawdopodobnie bez oleju w garazu i teraz ja wrzucilem pod RSa i sa straszne jaja jak wyzej pisalem

Ogolnie po swapie przod mi pieje.

Z ojciem doszlismy do wniosku ze skrzynia musi wrocic wyzej, co za tym idzie silnik tez, wtedy kola troche sie obniza. Ale czy reszta usterek jest tym spowodowane??

Dzisiaj wymianilem oby dwa przegluby wewnetrzne, zero reakcji.jak walilo tak sami wali ( pomocy

Robilem juz jednego tego swapa pod 1.8 tylko ze byla stara skrzynia i normlanie malina byla, a tu z 2 litrowka jaja jak berety. ale musialem wywalic tamta skrzynie. Cicha byla i przelozenia tez okej, ale szarpala i strasznie sie pocila prawie kapalo. po 300tyskm i moim stylu jazdy, miala prawo

[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2010-07-10 19:58:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2010-07-10 20:08:18 ]

[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2010-07-10 20:10:38 ]
2024-05-10 03:22
  
 
 2010-07-08 23:31:21

Co do obrotka w mkIV - jak chcesz, odezwij się na PW to opiszę Ci jak go podłączyć.

-----------------
Numer FEFK: #482!!

Be smart, drive safe, stay legal.
2024-06-17 21:46
  
 
 2010-07-08 22:52:23

jak zdjemuje noge z gazu to przestaje, nie zdarze nawet sprzegla wcisnac. Po wstepnych ogladzinach. kapcie co zalozylem na przod sa jajowate...:/ ale to nie tylko to mi sie wydaje Bo jednak jak na niskich obrotach jade to 90km/h to nie ma tragedii. Co do tarczy tez mam podejrzenie. Koledzy na miescie jeszcze mowia, ze moze przegub wewnetrzny. Jak mu daje porzadnie po garach na 1ce jak to na 2 litro nie ogaraniam kiery, strasznie zaczyna przod podnosic (zalozylem serie amorki)i jak by sie kola rozjezdzaly i miota kiera na lewo i prawo. Jakby gdzies byl porzadny luz w zawieszeniu.

Na tym seryjnym zawiasie to ten przod wyrywa jakbym mial 300 koni i tyl naped, wiocha straszna. jutro zaloze jakies inne kola, lookne ten przegub i te luzy w zawieszeniu, ale nie powinno nic byc, bo ze swapem, powymienialem to wszystko ehhh

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
2024-05-10 03:22
  
 
 2010-07-08 18:13:54

Tomek,czy na kierze czujesz takie jakby mrowienie ? Drgania,które są wszędzie w samochodzie tzn.gdziekolwiek dotykamy tam są drgania,ale tylko od pewnej ilości obrotów silnika.U mnie to było od 2500 do góry.
Cytat:
Zaczyna strasznie bic kire


Postaraj się to sprecyzować.Czy jest to mrowienie w dłonie,takie mocne drgania,ale bez szarpania kierą w lewo i w prawo,czyli auto idzie prosto.Czy właśnie szarpie (lewo,prawo) jakby np.tarcza krzywa,ale tylko od pewnej ilości obrotów silnika.

-----------------
 
 
 
 2010-07-08 17:41:15

to sprawdz i daj znać

chodzi o to że jak zacznie już mocno rzucać autem to wtedy wrzuć luz i zobaczy czy ustaje czy nie

[ wiadomość edytowana przez: MaRRecki dnia 2010-07-08 17:45:16 ]
2019-11-17 16:07
  
 
 2010-07-08 17:39:06

nie jechalem jeszcze tyle, ale sprawdze,

kurde wydech chodzi wysmienicie szkoda bedzie go zmienic ale jak bedzie trzeba to musss

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
2024-05-10 03:22
  
 
 2010-07-08 17:24:41

Czy wydech masz total przelot ze strumienicą czy kata i tak dalej,seria ? Jeśli to pierwsze to strumienica lub wydech (chodzi o średnicę) jest źle dobrana do mocy silnika i cały wydech wpada w rezonans.Już to przerabiałem.Aż plomby z zębów wylatają Zmieniłem cały wydech i wszycho ucichło.
Jeśli z wydechem nie trafiłem,to zrób jak pisze MaRRecki i daj znać co stwierdziłeś.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2010-07-08 17:35:48 ]
 
 
 
 2010-07-08 17:12:40

A jak rozpędzisz się do np 80km/h i wrzucisz luz to dalej jest bicie czy nie?
2019-11-17 16:07
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM