2010-10-22 21:49:43
No i niestety silniczek działa
Powoli dojrzewam do tego, żeby rozebrać deskę rozdzielczą i podpiąć testowo silniczek bezpośrednio do kostki z regulacją świateł (ta z pokrętłem po lewej od kierownicy). Jeżeli będzie działał, chciałbym puścić nowy kabelek do reflektora. Zanim się za to zabiorę, chciałbym zdobyć kilka spinek na wszelki wypadek, a także zdobyć trochę wiedzy (w śrubkowaniu przy aucie jestem kompletnie zielony).
Powiedzcie mi proszę, czy z tej kostki z regulacją świateł wychodzą osobno kable na lewy i prawy reflektor, czy rozdzielają się one gdzieś dalej?
Gdzie mam szukać miejsca przejścia kabli między kabiną a komorą silnika? Jak najlepiej tamtędy puścić nowy kabel?
Jaki kolor kabla przy kostce wpinanej w reflektor ma kabel sygnałowy od korekcji poziomu świateł? Niestety mam nieoryginalne reflektory i są tam wszystkie kolory tęczy.
Chciałbym na chama puścić kolejny kabelek sygnałowy od regulatora świateł do silniczka, nie mam ochoty szukać problemu przy obecnej wiązce (w newralgicznych miejscach kabelki wydają się być ok, a nie mam ochoty rozplatać tego wszystkiego i szukać).
Czy pomysł ma sens? Z góry dzięki za pomoc.
pozdrawiam
karbar