Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[dzeju93] Chwilowa śmierć z nieznanego powodu...

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2013-01-17 22:08:54

Uważaj na zgięcia ścieżek żeby nie popękały jak będziesz rozkładał skrzynkę.
Po przelutowaniu warto zabezpieczyć skrzynkę przed "biodegradacją".
Najtaniej roztworem kalafonii np. w spirytusie. Możesz też zastosować specjalne preparaty do zabezpieczania obwodów drukowanych.
Albo zalać płyty skrzynki takim silikonem który zalany jest np komputer w niektórych samochodach (czemu nie w naszym fordzie? )

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2013-01-17 21:57:19

dokładnie tak najlepiej

-----------------
Zachodniopomorska Elita FEFK
2023-03-13 23:53
  
 
 2013-01-17 21:54:28

Napisałem tak, bo naprawdę byłem trochę zdziwiony tym wszystkim

Nie znam się na tym, więc nie śmiejcie się z mojego pytania.
Mam tak jak w TYM poradniku rozłożyć skrzynkę i wszystkie punkty lutownicze "odmłodzić"?
2013-02-15 14:07
  
 
 2013-01-17 21:17:47

poza tym Twoje objawy ewidentnie wskazują na skrzynkę... Lutuj żeby nie było lipy
2020-03-13 16:18
  
 
 2013-01-17 21:09:07

kolego porządnie przylutuj skrzynkę jak koledzy radzą bo to nie jest "archiwum X" z nią nie będzie już lepiej wręcz odwrotnie

-----------------
Zachodniopomorska Elita FEFK
2023-03-13 23:53
  
 
 2013-01-17 21:03:06

Mowiłem, kopać z nogi w skrzynkę i próbować odpalać, ja tak swojego odpalałem miesiąc czasu
Od razu byś wiedział że to skrzynka.
2023-12-02 22:12
  
 
 2013-01-17 20:36:02

Może być tak że usterka za jakiś czas znowu wróci. Zwróciłbym szerszą uwagę na skrzynkę i dla świętego spokoju przelutował bo nie daj Boże padnie Ci gdzieś w trasie i essior nie będzie chciał zagadać.

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2013-01-17 20:28:45

Dochodzę do wniosku, że mój Ess jest kobietą, bo ma dziwne wahania nastroju.
Sprawdziłem z tatą wszystko co zaproponowaliście. No ale od początku

Wyciągnęliśmy skrzynkę i obejrzeliśmy z każdej strony. Nie wiem jak wygląda nowa, prosto z fabryki, ale ta która jest u mnie wyglądała idealnie.
Dalej. Wyjęliśmy pompę i tak jak napisał jarcyk kablem ją prosto do aku, ale cisza... Byliśmy prawie pewni, że to jednak wina pompki, ale ten mały prąd nie dawał spokoju. Coś próbujemy w tej skrzynce, mieszamy i sprawdzamy wszysko, ale nic nie widać. Wszystko wydaje się być ok.

Jeszcze raz pompkę kablem prosto w aku i pełen szok, bo działała.
Założyliśmy ją. Próbujemy odpalić i d*pa zbita, bo auto nie zapala... Co więcej, przestały działać wycieraczki i awaryjne (mimo, że kierunkowskazy działały).

Kolejna myśl: przewód od skrzynki do pompki, no ale okazało się, że to też nie to

Z coraz mniejszą cierpliwością bierzemy skrzynkę do domu.
Sprawdzamy miernikiem każdy jeden styk, bezpiecznik i sam nie wiem co jeszcze... Ale wszystko wydaje się być ok.

Z powrotem do garażu. Składamy wszystko, próbujemy i kolejny szok: ODPALIŁ



Garaż był zastawiony innym autem, więc nie chciało mi się już robić jazdy próbnej, ale tak jak sprawdzałem to odpalił kilka razy pod rząd po dotknięciu kluczyka

Cuda i dziwy jak w "archiwum X"
2013-02-15 14:07
  
 
 2013-01-16 21:18:27

Cytat:
2013-01-16 18:53:52, dzeju93 pisze:
No i ten miernik pokazał dzisiaj jak się nie mylę: 0,25V i 9,6V. Jeden wynik jest od pompki, a drugi od wskaźnika poziomu paliwa, tak? Nie wiem jakie powinno być prawidłowe napięcie, ale wydaje mi się, że sam fakt, że prąd jest eliminuje inne prawdopodobne przyczyny i wina leży po stronie samej pompki. Bo nawet gdy dostaje ten prąd nie uruchamia się.



I jesteś w błędzie. Ja miałem identyczną sytuacje. Niby prąd jest. Niby przejście było ale pompa nie ruszyła. Nawet kupiłem drugą.
Do uruchomienia potrzebuje naprawdę sporo amper. Przez co przez cieniutką nitkę z resztek ścieżki w skrzynce nie "przejdzie" tyle ile trzeba. Mimo iż miernik pokazała że przejście przez ścieżkę jest.

Tak że, skrzynka w dół. Wypiąć wtyczki i przekaźniki i do przylutowania.

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2013-01-16 20:19:11

Miałem kiedyś tak komplet na pokładzie cięższa osoba na prawym tylnym siedzieniu i piny w wtyczce się porozginały i buuuu ja bym wpierw podciagnoł zasilanie prosto z aku do pompki i w tedy wszystko będzie wiadomo

[ wiadomość edytowana przez: jarcyk dnia 2013-01-16 20:22:33 ]
2016-06-25 02:28
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM