2011-04-27 21:27:47
błotnik do wyklepania, przednie są zgrzewane i jeśli są orginalne i nigdzie nie rdzewieją (a zazwyczaj tak jest) to niewymieniać, orginalne są o niebo lepsze od zamiennika a zamiast zgrzewów zrobią ci spawy i będzie rdzewieć, a wyklepanie tego uszkodzenia to gumowy młotek + kawałek drewienka + 30-60min i da się idealnie wyklepać, potem przeszlifować zabezpieczyć i pomalować
co do reszty uszkodzeń bez dokładnych zdjęć cięzko coś powiedzieć
co do malowania, jeśli sam nigdy niczego nie malowałeś natryskowo i niekoniecznie przy samochodzie, choćby modele, niebierz się za to, bo napewno spierniczysz, malowanie natryskowe nie jest proste, a jeśli masz metalic to niema szans żeby było dobrze,
ceny za element to 300pln, chyba że sam przygotujesz do malowania (szlif, szpachla, podkład) to samo lakierowanie może się uda wytargować na 150-200 za element.
a 100pln za 300ml materiału to strasznie drogo, nawet DuPont tyle nie kosztuje, za 400-500pln kupisz lakier na cały samochód, a 300ml to ledwo starczy na jeden duży lub 1,5 mniejszych elementów
-----------------
moja stajnia:
1,1 litra w kartonie czyli - Trabant 1.1 uniwersal
dawca organów czyli - Trabant 1.1 uniwersal
wiatr we włosach czyli - Ford Escort mkV Cabrio Ghia 1,6
jestem też tutaj:
www.justget.org
www.cartoontrabant.pl