2011-06-03 10:01:28
Ja robię tak:
1. Oglądam sobie na allegro, jak wyglądają części, gdzie mają spinki, mocowania itp. Czasami nawet jadę na szrot pooglądać...
2. Na tej podstawie analizuję, co trzeba rozebrać i w jaki sposób.
3. Rozbieram i sprawdzam czy dam radę sam coś wykminić.
4. Jeśli mam kłopoty - piszę na forum i pytam.
A coraz częściej zaczyna się od pkt.4...
Zdjęcia, fotorelacje...ech, gdzieś zagubiła się podstawowa funkcja tego instrumentu na szyi ...
Ale sorki za dygresję...
Ale ok, mogę napisać, jak to wygląda w mk5 3D, a w mk7 pewnie będzie tak samo.
1. Odkręcam osłonę tylnego słupka-podporę półki
2. Po jej odkręceniu nie pamiętam, czy trzeba zdjąć boczek, ale to będzie widać, czy jest konieczne.
3. Wyjmuję bęben ze sprężyną i ją naciągam o jeden obrót.
4. Boczek trzyma się na spinkach i nie ma bata, trzeba go wyszarpywać. Najpierw dół od blachy w poziomie, później pionowo do góry (trzyma wzdłuż szyby). Gorzej jest z osłoną środkowego słupka, bo lubi pękać i wyłamywać zatrzaski. Ale to dość tanie elemenety, nawet jak się zniszczy przypadkiem...