2010-09-04 10:10:58
Może troszkę się opiszę:
SILNIK:
Turbo Garett GT27 (hybrydowe turbo z większą częścią gorącą leży i czeka, aż ogarne do końca obecny setup i zaczne wydalać szmal, żeby tankować)
BOV Bailey
Kucizna - musze sprawdzić faktury, nie pamiętam marki. W każdym razie nieodprężająca.
Szpilki ARP
Uszczelka Cometic
Kolektory Mongoose
Wydech półprzelot ze sportowym katalizatorem Mongoose 3"
Swiece z platynowymi iskrownikami
Pompa paliwa wyczynowa Bosch
Boost Controler HKS
Turbo Timer HKS
Moc - 0,6 bar ~240-250 KM, 1,6 bar 300+
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło AP Racing, podwójny docisk, 6 płytek, cerametaliczne spiekane
Hamulce:
Średnica i zaciski fabryczne.
Tarcze EBC Turbo Groove
Klocki Ferodo
(docelowo, przy mocniejszym turbo, dedykowany zestaw AP Racing)
Zawieszenie:
Fabryczne, poliuretany z przodu Powerflex.
(docelowo, przy mocniejszym turbo, pojawi się coś innego...)
Z zewnątrz:
Baaardzo zadbana seria + kewlarowa dokładka przedniego zderzaka.
Kólko na zimę kute Cossie look na Blizzardach 225/45 R17
Kólko na lato oryginał Cosworth na Pirelli P Zero rozmiaru nie pamiętam, ale za niski profil gumy powoduje, że dokładką zderzaka zdarza sie przytrzeć o glebę.
W środku:
Baaardzo zadbana seria
Sterownik Turbo Timer HKS
Sterownik Boost Controler HKS
Audio:
Blaupunkt Daytona MP53
Zestawy dwudrożne z przodu Infinity
Wzmacniacz GTO 600W (aktualnie wyjęty)
Głośnik niskotonowy (aktualnie wyjęty)
Niskooporowe przewody
[ wiadomość edytowana przez: kowzan dnia 2010-09-04 13:48:07 ]