2011-07-10 18:45:47
ogolnie niskie/jalowe ustawiasz na srubce. im mniejsza dysza tym srubka bedzie bardziej wykrecona. nie wiem ile powinna byc wykrecona, ale ze dwa obroty na pewno. wtedy mozna podejrzewac ze dysza jest ok.
dysza wolnych odpowiada za sklad mieszanki do jakichs 3000 obrotow, czyli jak dobrze silnik dziala w tym zakresie, nie zalewa, nie szarpie, to mozna podejrzewac ze jest ok.
mozna oczyscic swiece, najlepiej wyjete z juz rozgrzanego silnika, i przejechac troche do tych 3000 obrotow, wykrecic i zobaczyc czy kolor dobry.
najlepiej by bylo rozgrzac silnik na innych swiecach, i wkrecic potem np nowe, lub bardzo czyste, i zrobic test jw.
zasadniczo nie wydaje mi sie ze walek pociaga za soba zmiane dysz... na dobor dysz ma wplyw pojemnosc i wielkosc zwezki.
jaki masz silnik?
z wieksza dziura jest na pewno dysza glowna.
-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna