2012-07-09 22:37:23
Po sprzedaniu Forda przyszedł czas na coś japońskiego, wysokoobrotowego
Tak więc:
MODEL: Rok 1992, 3 drzwi
SILNIK: Kopcące D15B2, ssący i wydechowy od D15B8
Plany: Swap na B18C4 (dawca już czeka)
UKLAD DOLOTOWY: Seryjna rura + stożencjan
UKLAD WYDECHOWY: Kolektor z B8
ELEKTRONIKA: Chyba jej brak
Poduszka powietrzna
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia z b8, najdłuższa z możliwych
ZAWIESZENIE: Sportowe amortyzatory i sprężyny ok -30cm
UKLAD HAMULCOWY- Seria
Plany: Swap na Heble z MB6 VTi
BODY-KIT: Burta USDM, Felgi no name, R14
Polerowany rant..
ŚRODEK: Al'a skóra, fotele Canada, cupholder, dimmer do licznika
CAR-AUDIO: Radio JVC KD-R302, tył głośniki Pioneer (jajka) w tylnej półce, Wzmacniacz RTO 200W, plus tuba basowa MacAudio 240W w RMS
W aucie jest troszke do zrobienia, ale pomału wszystko się ogarnie
ZDJECIA: Robione na szybko pod domem
Jutro pstrykne pożądne