2007-07-12 20:44:00
Cytat:
|
2007-07-12 18:59:21, GalderW pisze:
No to wielkie dzięki za pomoc, najprawdopodobniej kupię te kolumny - bo nowych się nie opłaca a tu mam wszystko w komplecie taniej niż 1 gołą zwrotnicę. Nie wiem gdzie poprzedni właściciel trzymał mojego Espero ale chyba w kopalni soli bo tak go ładnie rdza łapie - cały talerz podtrzymujący sprężynę w kolumnie poprostu przerdzewiał. Korzystając z okazji proszę o radę: co jeszcze warto przy wymianie kolumny wymienić,żeby nie trzeba było dwa razy tej samej roboty powtarzać. [ wiadomość edytowana przez: GalderW dnia 2007-07-12 19:06:37 ]
|
|
Przy okazji warto sprawdzić/wymienić:
-mocowania kolumny (poduszki)
- końcówki drążków kierowniczych i wahacza
- warto zobaczyć w jakim stanie są przeguby
- w jakim stanie są zaciski hamulcowe i ewentualnie przesmarować tłoczki,
- tak poza tym łączniki stabilizatora
- można oblukac tuleje metalowo-gumowe na wahaczu
- zobaczyc albo odrazu wymienić łożyska przednie
Wszystkie te rzeczy po zdjęciu kolumny będą praktycznie na wierzchu, więc warto je dokładnie sprawdzić i ewentualnie wymienić.
Prawdopodobnie po wymianie kolumny będziesz musiał pojechać na ustawienie zbieżności kół.