Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Esperak nie jeździ

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2011-09-05 19:54:28

Witam klubowiczów, dawno się tutaj nie pojawiałem ale jakoś odziwo auto sprawowało się bez zarzutu ale do czasu....
A teraz zaczynając od początku to jadąc kilka dni temu nagle podczas jazdy auto zgasło i już nie odpaliło. Bezpieczniki od razu sprawdzone i wszystkie OK. Podejżenie padło na zapłon więc po kolei zostały wymienione świece, przewody WN, kopułka, palec, cewka w aparacie i moduł aparatu zapłonowego. Po tych zabiegach auto odpaliło (jeżeli to odpaleniem można nazwać) choć wydaje mi się że stary ursus pracowałby delikatniej. Coś jakby na 2 cylindry, obrotomierz wariuje i pokazuje coś pomiędzi 2,5 a 4 tyś. obrotów, aż w końcu gaśnie albo jak popracuje trochę dłużej to po naciśnieciu pedału gazu gaśnie i słychać jedynie cykanie w aparacie zapłonowym i gdzieś chyba z okolicy wtrysków. Po wyłączeniu stacyjki cisza. Odczytałem błedy i mruga jedynie błąd 33 czyli jak dobrze się wczytałem dotyczący czujnika MAP.
I teraz jest moje pytanie czy ktoś z szanownych klubowiczów ma jakieś pomysły co może być przyczyną
Czy to czujnik MAP powoduje tyle problemów
2012-04-04 14:50
  
 
 2011-09-05 22:16:13

Sprawdz, czy w odpowiedniej kolejnosci podlaczyles kable WN. Kiedys tez pomylilem, to pod odpaleniu silnik chodzil jak sieczkarnia i obroty nie spadaly.

-----------------
-=Pozdrawiam=-
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
2016-08-19 15:31
  
 
 2011-09-05 22:51:53



Przewody WN podłączone są w tej kolejności licząc od rozrządu więc chyba jest dobrze.
2012-04-04 14:50
  
 
 2011-09-07 11:45:20

nikt nie ma pomysłów ?
2012-04-04 14:50
  
 
 2011-09-11 12:44:05

sprawdź oznaczenia rozrządu
2012-01-16 18:23
  
 
 2011-09-13 16:32:16

Rozrząd sprawdzony; wszystkie znaki na sa na swoim miejscu.
2012-04-04 14:50
  
 
 2011-09-13 18:17:08

na 99% ...cewka WN ta na błotniku

przed i po wymiane stawiasz browara
2017-07-28 21:46
  
 
 2011-09-13 19:16:15

jutro sprawdzę tą cewkę na błotniku ale mam jeszcze pytanie o kolejnosć kabli WN. Czy ta która jest na zdjęciu jet prawidłowa dla 1,5 ?
2012-04-04 14:50
  
 
 2011-09-13 21:31:20

kolejność jest OK.


Cewki nie masz co sprawdzać w sensie takim, ...czy jest i czy jej ktoś w nocy nie zajebał

Podchodzisz z kluczem "10", odkręcasz ją, wypierdalasz przed siebie na taką odległość, że o.m.c. "mistrzostwo świata", zakładasz NOWĄ !! odpalasz i jedziesz !!!!!!!!
2017-07-28 21:46
  
 
 2011-09-14 17:58:01

No i niestety cewka z błotnika też została wymieniona ale nic nowego to nie dało.
2012-04-04 14:50
  
 
 2011-09-14 18:29:49

Jak wymieniałeś cewkę w aparacie to przez przypadek mogłeś odwrotnie zamontować trzpień na który nakłada się palec rozdzielacza, aparat wchodzi tylko jedną stroną i w takim przypadku zmieniła się kolejność podawania iskry i trzeba pokombinować ze zmianą miejsc przewodów WN. Ja jak wymieniałem właśnie popełniłem tą gafę i do dziś mam przewody w innej kolejności.

-----------------
[IMG]http://www.motostat.pl/user_images/5511/icon2.png[/IMG]
2014-07-01 11:10
  
 
 2011-09-15 19:32:23

Brałem pod uwage taką ewentualność ale przewody WN na wszystkie możliwe kombinacje podłączałem i dalej nic. Chociaz ostatnio dziwnym trafem znikł błąd 33 ale za to pojawił się błąd 21. Czy wie ktoś czego on dotyczy ???
2012-04-04 14:50
  
 
 2011-09-15 21:27:51

Cytat:
2011-09-15 19:32:23, Kryszyn pisze:
.. znikł błąd 33 ale za to pojawił się błąd 21. Czy wie ktoś czego on dotyczy ???


dawno tego nie pisałem bo już mi się ..nie chciało ..

WYSZUKIWARKA prawdę Ci powie ..klik!

to jeden ze 159 wątków z listą kodów błędów Espero

-----------------
Uwaga!
Przyczyną my new avatarka jes Kolega Ikarus260 ...
2020-09-09 15:08
  
 
 2011-09-16 18:40:23

siema
nie panikuj, poleciał mi aparat, wstawiłem inny, odpalam i...traktor. po godzinie prób poddałem się. Ledwo dojechałem 500 m do elektryka i za 20 min. wyjechałem sprawnym autem. On nie pokazał mi co robi. skurwiel dałem mu 40 dychy. Jak by nic nie dało Ci, to podjedż do mnie do Łodzi, będzie dobrze . Ja miałem zwarcie w sterowniku central. zamka. Poprostu wywaliłem go i robi to teraz kluczk c.z.
pozdrawiam.
2018-01-23 20:26
  
 
 
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM