Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[OGÓLNE] Wstawianie reperaturki błotnika - jak to robicie ?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2011-10-10 09:17:40

Na zakładkę, spawanie punktowe, a później zagęszczasz spoinę.
Z włóknem szpachla niekoniecznie, ale zależy ile masz do wypełnienia. U mnie Ważne jest także wewn nadkole, tam z reguły jest jeszcze gorzej. bo nawet nie ma do czego łapać.
2024-07-06 23:09
  
 
 2011-09-30 20:54:50

Cytat:
2011-09-30 20:17:59, czyczu pisze:
Hmm... z drugiej jednak strony jakby spasował na 1mm luzu i wyspawał po całości to blacha się przegrzeje i ruda w tym miejscu się szybko pojawi


Bzdura - porządna robota jest robiona spawem ciągłym - oczywiście trzeba to umieć zrobić i mieć czym. Już nigdy nie dam sobie robić auta na spawanie punktowe. Vitare robiłem ciągłymi,cabrio tez - nie ma śladu rdzy od 3 lat (cabrio)

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2011-09-30 20:17:59

Hmm... z drugiej jednak strony jakby spasował na 1mm luzu i wyspawał po całości to blacha się przegrzeje i ruda w tym miejscu się szybko pojawi

-----------------
#2466
2014-01-31 19:37
  
 
 2011-09-30 20:10:35

Robiąc na zakładke jest łatwiej ale jest mały szkopuł ciężko jest miejsce zakładki blachy dobrze zakonserwować przez co szybciej pojawi sie ruda
2016-06-25 02:28
  
 
 2011-09-30 19:54:23

Nie jestem blacharzem, ale wydaje mi się, że trzeba robić na zakładkę, bo inaczej Ci się zwichruje - przynajmniej ja nie widziałem nigdy żeby blacharze robili inaczej. Mój ojciec w mk4 2 razy robił reperaturki - za pierwszym razem blacharz, za drugim razem sam robił i tak samo na zakładkę.
2014-04-07 21:13
  
 
 2011-09-30 19:45:08

Jak w temacie, w moim MK7 mam "chory" lewy błotnik. Nigdy tego nie wstawiałem, i stąd moje pytanie - jak to wykonać żeby było dobrze

Przyłożyć nową blachę, odrysować kontur, wyciąć starą, przyłożyć nową, połapać migomatem co 2-3 cm, zeszlifować ładnie spawy, na to szpachla z włóknem szklanym, znów szlifowanie, szpachla wykończeniowa, znów ścieranie, podkład i farba ?

-----------------
#2466
2014-01-31 19:37
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM