2012-01-17 11:01:31
do kitu. parownik bedzie wrazliwy na ruszanie/szybsza jazde/hamowanie. centralka do kitu, ustawia sie to na srube jak I generacje, a silniczek i sterowanie nim jest w zasadzie do obejscia przepisow, bo prawie nic to nie robi.
nie dotykalem 1.4, ale mixer jest chyba w odpowiednim miejscu, tzn wyglada na to, ze jest przed miejscem, gdzie krokowiec lapie powietrze do wolnych obrotow (czyli lapie juz wymieszane z gazem)
zeby nie mial laga po naglym wcisneiciu gazu, musi byc jak najkrotszy odcinek weza miedzy parownikiem a mikserem, oraz mikser jak najblizej przepustnicy (tutaj jestes ograniczony poborem powietrza do wolnych obrotow, choc mozna to przerobic)
objawy ktore opisales to glownie brak dobrej reg. choc tez moze byc wina zle wsadzonego parownika
osobiscie jestem tez zwolennikiem podlaczania parownika w obieg wody, a nie na trojnikach.
nie wiem co to jest to http://w96.wrzuta.pl/obraz/369HoyVyBrL/ess4
??
-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)
spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2012-01-17 11:10:59 ]