Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[mkVII] 1.8 TD kopci na biało

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2012-02-20 21:23:39

Może uszczelka się kłania ? Sprawdzaj płyn czy nie ubywa a oleju nie przybyło lub na odwrót

-----------------
FEFK#2486
2024-10-13 19:02
  
 
 2012-02-20 21:21:39

Jak moje auto miał jeszcze mój ojciec to miał podobną usterkę i przyczyną był korektor wyprzeddzania wtrysku.
2014-04-07 21:13
  
 
 2012-02-20 20:31:41

Panowie ja mam podobny problem ale nie dosłownie. A więc tak. Jak rano odpalam auto do odśnieżenia wszystko jest oki, równo i spokojnie pracuje po jakichś 10 min juz się nagrzeje i zaczynają obroty lekko wariować, a z wydechu wylatuje taki dymek lekko błękitny. Co może być pwodem takowego zachowania???

-----------------
FEFK #1953
był essi 1,8 TD
jest Sharan 1,9 TDI
2013-11-19 16:41
  
 
 2010-11-01 20:19:42

u mnie jest problem taki że jak się zatrzymam to po chwili wszystko w koło jst w białym dymie nie ważne ile przejadę i tak się nie uspokoi a powietrza w układzie teoretycznie nie ma ... żadnych bąbelków w ropie idącej do pompy nie zauważono... chwilami mam już dość tego auta
2011-01-08 23:44
  
 
 2010-10-29 21:56:36

Cytat:
2010-10-13 07:45:17, Kleszczak pisze:
... Ja miałem zawsze w układzie powietrze i mi nie przeszkadzało...



Mi tez. przejedziesz 125m i sie odpowietrzy.
Fakt - odpalanie jest troche utrudnione i wyglada jak zimny start su45 albo gagarina, na swiatlach moze sie troche "czkawkowac", ale przechodzi. jak sie juz rozjezdzi i nagrzeje idzie jak turboodrzutowiec* po pasie startowym.

ps. nie jest to prowokacja polityczna.
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-10-29 21:47:57

Cytat:
2010-10-29 19:20:09, irus12 pisze:
padła Ci uszczelka po glowicą diesel.


to było by zbyt proste biały dym był by cały czas a nie tylko na wolnych obrotach.
płyn nie ucieka ok sprawdzę dokładnie jeszcze śrubunki przewodów wysokiego ciśnienia
2011-01-08 23:44
  
 
 2010-10-29 19:39:09

Nie uszczelka a wyciek ropy, za mało paliwa w stosunku do powietrza=biały dym, sprawdź dokładnie złączki gwintowe przewodów paliwowych na pompie np.
Jeśli z okolic pompy to nic prostszego jak łapką "obmacać" pompę, z reguły jeśli nigdzie nie widać już wycieku przepuszcza któryś śrubunek przewodów paliwowych jw.
2013-11-24 16:30
  
 
 2010-10-29 19:20:09

padła Ci uszczelka po glowicą diesel.
2011-11-07 21:52
  
 
 2010-10-29 19:05:42

sprawdź czy ucieka Ci płyn chłodzący - jeśli tak, to możesz mieć walniętą uszczelkę pod głowicą

-----------------
Ford Escort FanKlub #1207
o2o Yamaha XJ 900 S
2022-06-22 10:07
  
 
 2010-10-29 18:50:21

trochę to trwało ale wreszcie wymieniłem filtr paliwa oleju olej i przewód łączący filtr z pompą. auto po odpaleniu pracowało równo i spokojnie tylko przez chwilę, później znowu pojawiły się takie delikatne szarpnięcia motoru i wibracje (jakby mu zapłon wypadał na chwile na jakimś garze) i oczywiście znowu kłęby białego dymu pęcherzyków w przewodzie nie ma, poza tym zdiagnozowałem jakiś wyciek ropy niestety nie mogę go zlokalizować. ewidentnie cieknie z okolic pompy ale od góry nic nie widać sprawdzałem, a jak się pod auto zajrzy to jest plama po ropie ktoś ma pomysł skąd to mogło się wziąć? i gdzie szukać tego wycieku? bo wydaje mi się że to właśnie jest przyczyną tego iż kopci tak i że pali cholera prawie 8 litrów jadąc spokojnie w trasie

[ wiadomość edytowana przez: Tallmen dnia 2010-10-29 18:58:08 ]
2011-01-08 23:44
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM