2012-03-13 06:31:37
Odepnij wtyczkę od kompa i sprawdź wg tego schematu:
Warunki wstępne
- Akumulator samochodu powinien być sprawny i dobrze naładowany.
- Przewody łączące silnik i skrzynkę przekładniowąz masą samochodu oraz ich złącza powinny być w dobrym stanie.
- Bezpieczniki powinny być sprawne.
- Gaźnik powinien być prawidłowo wyregulowany (patrz opis regulacji gaźnika w dalszej części tego podrozdziału).
- Końcówek pomiarowych multimetru nie należy wprowadzać do wnętrza złącza wielostykowego modułu, lecz wykorzystać złącze pośrednie i oznaczyć prawidłowo poszczególne styki złącza wielostykowego.
Sprawdzanie parametrów elektrycznych
Silniki gaźnikowe 1,4dm3 (FUH) i 1,6dm3 (LUK) bez katalizatora spalin
Pomiar między stykami Rodzaj sprawdzenia Warunki sprawdzenia Wartość właściwa Sposób postępowania
„9" i masa Połączenie modułu ESC P1 z masą Zapłon wyłączony Odo 2,5 a Sprawdzić połączenie wiązki przewodów z masą
„7" i „9" „6" i „9" Przewód korektora liczby oktanowej Zapłon wyłączony Rezystancja °° ii Sprawdzić przewody
„5" i „4" Czujnik temperatury cieczy chłodzącej Zapłon wyłączony Patrz rozdz. 1.1 Sprawdzić przewody, wymienić czujnik
„4" i „9"
Rezystancja °° ii
„5" i „4" Czujnik temperatury zasysanego powietrza Zapłon wyłączony Patrz rozdz. 1.1
„4" i „9"
Rezystancja °° ii
„1" i „2" Czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego Zapłon wyłączony 200 do 450 ił Sprawdzić rezystancję na zaciskach czujnika i przewody, wymienić czujnik
„8" i „11" „8" i „12" Uzwojenie pierwotne cewki zapłonowej Zapłon wyłączony 0,5 do 1,5 ii Sprawdzić przewody, wymienić czujnik
„8" i „9" Zasilanie modułu ESC P1 Zapłon włączony 10 do 14 V Sprawdzić przewody
Jeśli to nie pomoże, to komp do sprawdzenia.
[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2012-03-13 06:32:33 ]