2011-03-29 17:46:29
Cytat:
|
ja wymyslilem trochę inny plan (po kosztach) a mianowicie zakup takiego escorta turbo rozbitego, przeszczep od niego turbiny, czyli zaaadaptowanie do kolektora wydechowego, zamontowanie calego dolotu z intercoolerem no i doprowadzić olej do turbiny i odpalić to na oryginalnym ECU, ciekawi mnie czy wogole by obsłużył i do ilu, nie licze na jakąś potężną moc (300-400KM) tylko na 170-200KM tak żeby się ładnie zbierał (teraz ma 110KM).
przeróbka kolektora wydechowego pod turbo to przecież nie jest wielki problem, zawsze można zrobić spawany |
|
wlasnie chyba proywasz sie z motyka na slonce
bo na ksiezyc to za blisko
po 1 seryjne Ecu nie ogarnie poniewaz musisz miec chociaz wstepne mapy na nadcisnienie nie mowiac juz o strojeniu i zbadaniu EGT i AFR wiec Smt6 wita by na cos mapy wrzucic
(sam wskaznik egt 300zl NAJTANSZY)
turbina to jest najmiejszy problem bo to nie zalezy od tego czy focus czy golf tylko jej flansza montazowa oraz wydajnosc by nie miec za duzego laga czy jak ktos woli turbo dziury
polecam turbine od volo s60,v40 td04hl 12 - 16T
musisz pospawac do tego downpipe, wesgate'a nie musisz montowac bo te sprezarki akurat maja wbudowany
dochodzi ci koszt podstawki pod olej, wezy na smarowanie sprezarki i zegar BOST przydatne temp, cisnienie oleju
dodatko musisz jakis zawor bov wstawic co by ci dolotu nie rozerwalo ja mam Bosh'a seryjny z Rovera
IC dopasowujesz jakie tylko chcesz jak i orurowanie tylko twoja w tym wizja jak to ma wygladac
proponuje od Volvo Daily II duzy i wydajny zamontowalem u siebie i nie narzekam
to ze turbo ci rozwali korby BZDURA wszystko zalezy od tego ile mu dmuchniesz jakie cisnienie chcesz otrzymac do 0,5 bara (soft) mozesz dmuchnac jak zdrowy motor wiecej bez zakucia i odprezenia sie nie obejdzie
wazne jest to dobrze wystroic i podlac bo jak mieszanke bedziesz mial za uboga to wiesz czym to grozi nawet stopieniem denka tloka
mnie montaz Kompresora z remontem silnika + tloki odprezajace wyniosl 5500zl robota cala samemu w garazu
tylko kumpel z klubu mi to stroi bo to dla mnie czarna magia
dlatego ja osobiscie polecam kompresor
liniowe doladowanie
mniejszy strzal na korby, brak zewnetrznego smarowania, obecnie dmucham 0.45 ale zmieniam teraz na 0,6 0,7 ale wiadomo na tym jego wydajnosc sie konczy i mam tylko zmienione tloki na nizsze oraz dane sruby ARP na glowice i korby
[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2011-03-29 17:52:25 ]