Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] falowanie obrotów vs. gaśnięcie silnika

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2012-07-19 20:27:33

Ja miałem podobne objawy ,z tym że mój nie gasnął tylko obroty schodziły do ok 500 i mniej jak dałem na luz.Pojechałem do mechanika i się okazało,że chodzi tylko na 3 garki,tzn powiedział,że jeden cylinder miał wypalone zawory i nie było w nim ciśnienia.Wymienił zawory,cewkę,zimmeringi,popychacze i jest ok. Silniczek chodzi jak złoty.1.6 16Zetec przebieg 221 770. Pozdrawiam.

-----------------
Escort Driver # 2517
FEFK Silesia Team
Byłe auta:
1. Dacia 1310p 1982r
2. Fiat 126p 1996r
3. Ford Escort Mk 7 Kombi 1996r
2016-05-29 09:55
  
 
 2012-07-17 20:23:18

Czemu szukasz dziury w czyms innym.Zrobiłeś tamto??Nie ma bledow juz??Zrob najpierw to co masz zrobic potem szukaj dziury w czyms innym.

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-17 20:23:53 ]
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-07-17 11:11:21

Korek wlewu oleju do silnika - dochodzą do niego dwa wężyki - odma (odpowietrzenia wału korbowego) plus jeszcze jeden wężyk ( o średnicy znacznie większej) - nie mam pojecią od czego to (on chyba jest połączony z obudową filtru powietrza), ale do czego zmierzam - czy w swojej konstrukcji ten korek zawiera jakiś odpowietrznik? czy tutaj też coś może "nie grać"?
2014-02-03 14:27
  
 
 2012-07-15 08:49:20

W sondzie mogla pasc grzalka a czujnik temp powietrza sprawdzisz miernikiem opornosc przy danej temp otoczenia.Mozesz tez wyciagnac przeplywomierz i ten czujnik i wziac benzyna ekstrakcyjną przeczyscic w przeplywce czujnik temp(maly oporniczek)I wtedy sprawdzic jak nie pomoze to wymiana,podmiana.Za 50 zl stoja na alledrogo.

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-15 08:52:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-15 08:53:07 ]
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-07-14 21:43:52

Cytat:
2012-07-14 20:38:36, ESczort pisze:
niestety ale nie mam na podmiankę chyba że ktoś z forumowiczów z łódzkiego jest w stanie pomóc :/


a więc kontynuuje swój monolog

jeden z błędów to:
P0113 - Intake Air Temperature Circuit High Input
The powertrain control module (PCM) monitors the temperature of the air entering the engine. The PCM supplies a 5 volt reference voltage to the Intake Air Temperature (IAT) sensor. The IAT is a thermistor that varies resistance based on temperature. As the temperature increases, resistance decreases. Low temperature results in a high signal voltage. When the PCM sees a signal voltage higher than 5 volts, it sets this P0113 check engine light code.

CZY KTOS PODPOWIE JAK TO POMIERZYĆ??? Na których stykach/końcówkach? BĘDĘ WDZIĘCZNY

Kolejny błąd to:
P0102 Mass Air Flow (MAF) Circuit Low Input
Basically this means that there is a problem with the Mass Air Flow (MAF) sensor or circuit. A more technical description would be that the MAF circuit had lower than expected voltage (air flow). Other MAF sensor circuit DTC trouble codes are P0100, P0101, P0103, and P0104.
Tutaj obstawiam przepływomierz (nie mogę sprawdzić, chyba że napięciem?) albo czujka temperatury powietrza, hmmm... brak pomyslu)

No i ten błąd sygnalizujący problem z sondą lambda.

[ wiadomość edytowana przez: ESczort dnia 2012-07-14 21:44:37 ]

[ wiadomość edytowana przez: ESczort dnia 2012-07-14 21:47:54 ]

[ wiadomość edytowana przez: ESczort dnia 2012-07-14 21:53:18 ]
2014-02-03 14:27
  
 
 2012-07-14 20:38:36

Cytat:
2012-07-14 20:16:24, batigol66 pisze:
sonda odpada gdyz nie ma nic wspolnego z zimnym silnikiem.Wymieniaj przepływke. [ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-14 20:20:14 ]



niestety ale nie mam na podmiankę chyba że ktoś z forumowiczów z łódzkiego jest w stanie pomóc :/
2014-02-03 14:27
  
 
 2012-07-14 20:16:24

sonda odpada gdyz nie ma nic wspolnego z zimnym silnikiem.Wymieniaj przepływke.

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-14 20:20:14 ]
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-07-14 14:28:03

Cytat:
2012-07-13 21:41:14, batigol66 pisze:
sprawdz cisnienie paliwa potem szukaj dalej.ile auto ma przebiegu?A w to ze komp nie pokazuje bledu to cos nie wierze. [ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-13 21:43:30 ] [ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-13 21:47:47 ]



podjechałem do diagnosty by zweryfikować faktycznie co pokaże komp i oto wyniki:
1. Kod błędu: P1131 Brak H02S11 przełączniki patrz (P2195)
2. Kod błędu: P0113 wysokie wejście obwodu czujnika IAT
3. Kod błędu: P0102 niskie wejście obwodu czujnika MAF

błąd 1. sugeruje sonde lambda bądź przepływkę

co myslicie???
2014-02-03 14:27
  
 
 2012-07-13 21:41:14

sprawdz cisnienie paliwa potem szukaj dalej.ile auto ma przebiegu?A w to ze komp nie pokazuje bledu to cos nie wierze.

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-13 21:43:30 ]

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-13 21:47:47 ]
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-07-13 19:43:35

Cytat:
2012-07-13 19:18:32, batigol66 pisze:
nie masz zatkanego katalizatora,tumika?


to wtedy raczej by się nie wkręcał na wysokie obroty? a moze sie myle?
2014-02-03 14:27
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM