2012-07-14 21:43:52
Cytat:
|
2012-07-14 20:38:36, ESczort pisze:
niestety ale nie mam na podmiankę chyba że ktoś z forumowiczów z łódzkiego jest w stanie pomóc :/
|
|
a więc kontynuuje swój monolog
jeden z błędów to:
P0113 - Intake Air Temperature Circuit High Input
The powertrain control module (PCM) monitors the temperature of the air entering the engine. The PCM supplies a 5 volt reference voltage to the Intake Air Temperature (IAT) sensor. The IAT is a thermistor that varies resistance based on temperature. As the temperature increases, resistance decreases. Low temperature results in a high signal voltage. When the PCM sees a signal voltage higher than 5 volts, it sets this P0113 check engine light code.
CZY KTOS PODPOWIE JAK TO POMIERZYĆ??? Na których stykach/końcówkach? BĘDĘ WDZIĘCZNY
Kolejny błąd to:
P0102 Mass Air Flow (MAF) Circuit Low Input
Basically this means that there is a problem with the Mass Air Flow (MAF) sensor or circuit. A more technical description would be that the MAF circuit had lower than expected voltage (air flow). Other MAF sensor circuit DTC trouble codes are P0100, P0101, P0103, and P0104.
Tutaj obstawiam przepływomierz (nie mogę sprawdzić, chyba że napięciem?) albo czujka temperatury powietrza, hmmm... brak pomyslu)
No i ten błąd sygnalizujący problem z sondą lambda.
[ wiadomość edytowana przez: ESczort dnia 2012-07-14 21:44:37 ]
[ wiadomość edytowana przez: ESczort dnia 2012-07-14 21:47:54 ][ wiadomość edytowana przez: ESczort dnia 2012-07-14 21:53:18 ]