2012-05-26 20:10:42
Cytat:
|
2012-05-26 19:41:30, Zacharek pisze:
...W przypadku Escorta koszt robocizny przewyższa wartość budy...
|
|
To zależy ile kosztuje robocizna i ile warta jest buda...
Dodajmy do tego szybę przednią (w 5D też i boczne)...
A tak serio, to jeśli masz miejsce i czas (duuuużo czasu), to da się to zrobić bez spawania całego dachu. Ja robiłem w mk3 tak:
1. Wyciąłem z płaskownika 5mm obrys otworu, dogiąłem do krzywizny dachu.
2. Pospawałem płaskownik, by otwór z szybra, zgadzał się z otworem z płaskowników z 2 mm luzem.
3. podłożyłem we wcześniej odtrasowanym miejscu od spodu, zaparłem dookoła o podłogę (wspawałęm sobie mocowania zamiast foteli), coby nie ruszuło się toto nigdzie na boki.
4. Wyciąłem otwór i klepałem blachę na tych płaskownikach, jak na kowadle.
5. Oczywiście naroża trzeba wyspawać migomatem, ale jak się uprzesz to malowanie można ograniczyć do samego obrzeża szybra (jak umiesz cieniować lakierem)...