2012-07-01 15:06:45
Również dziwne są takie rady, "przyjrzyj się" Zdejmij głowice i pooglądaj uszczelkę
Generalnie, majonez pod korkiem to zaden dowód, wystarczy kiepski olej i krotkie trasy a wilgoć ktora nie zdąży odparowac stworzy własnie taki majonezik, polecam zagłebić sie w temat.
Pęcherzyki na bagnecie swiadczą o pienieniu sie oleju lub czasem o zawartosci płynu, czy też zawilgoceniu komory.
Jedz do kogos niech Ci posprawdza kilka rzeczy, zawartość co2 w zbiorniczku, po tym można juz w 99% stwierdzić czy jest zuszczelką ok czy nie. Czasami uszczelka potrafi strzelić tak że kanał wodny nie bedzie miał styczności z komorą spalania, wtedy oczywiście taki test nic nie da.
Jesli auto stabilizuje sie po chwili to trudno tu stwierdzic uszczelke, a zanik jakiejś małej ilosci płynu to czasem rzecz normalna, gdzieś jakiś mały przeciek ktory ujawnia sie tylko podczas wysokiej temp.
Niebieski dym po postoju nocnym lub dłuzszym swiadczy o juz wyeksploatowanych uszczelniaczach zaworów rzecz normalna, wystarczy sciagnać kolektor ssacy czy wydechowy i zobaczysz który trzon zaworu jest mokry (to tak jak byś chciał sprawdzić przed demontażem głowicy i kosztami 500 zł)
Uszczelniacze to koszt kilkudziesieciu zł, głowicy sie do tego nie sciaga.
Oraz wymien uszczelke o ktorej wspominasz bo po to ona jest zeby uszczelniać a nie żeby była pęknięta, to na poczatek.
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2012-07-01 15:08:05 ]
[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2012-07-01 15:08:40 ]
[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2012-07-01 15:09:19 ][ wiadomość edytowana przez: metis dnia 2012-07-01 21:15:26 ]