Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[IDeeJay91] Essi mk7 do regeneracji

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 Autor 
 2013-01-16 19:28:59

Nie wiem co było przyczyną ale po przeczyszczeniu wszystkich możliwych części motorek odpalił i obroty są już normalne.

-----------------
oɹƃǝllɐ ɐu ɹnʇɐıʍɐlʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu
2013-03-22 07:55
  
 
 2013-01-16 15:52:56

Jeśli masz stare świece to bym podmienił.

-----------------
motospamerzy.pl zapraszamy !!! :)
2017-08-25 09:43
  
 
 2013-01-16 15:38:59

świece wymieniałem jakiś miesiąc temu na AYFS 22PP Zetec-E 16V Motorcraft platinum.

-----------------
oɹƃǝllɐ ɐu ɹnʇɐıʍɐlʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu
2013-03-22 07:55
  
 
 2013-01-16 15:03:19

no tak.

Ale jak Ci zalewa świece to nic tylko regulacja, prawda ?
W jakim stanie masz świece ? Jaki masz gwint ?

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2013-01-16 15:04:16 ]
2023-04-23 22:49
  
 
 2013-01-16 14:57:44

Cytat:
2013-01-16 14:51:01, kiciek pisze:
głupie pytanie, paliwo rozumiem, maszz w baku ? Świece w jakim stanie ? Czujnik przepustnicy spoko jest ? Jak zabezpieczałem każdą wtyczkę pod maską, to nie wciśniętą miałem wtyczkę od czujnika przepustnicy i auta wariowało, nie szło odpalić, masakra jakaś. Zjechałem na stację, maska do góry, pierwsze co myślę, czujnik przepustnicy i viola. Wtyczka nie była wpięta. Krokowy jak będziesz miał zarżnięty to może fura nie odpalić przecież. Bo jak np. odepniesz krokowca to fura Ci zgasnąć chyba powinna, więc i tym samym może nie powinna odpalić. Podmień krokowca, czujnik przepustnicy na chwilę i zobaczysz. Ale jeśli masz zalewane świece to ... raczej nic z powyższego i musisz regulację zrobić.



Oczywiście że mam paliwo w baku... Czujnik przepustnicy sprawdzałem i działa poza tym ręcznie otwierałem przepustnice przy próbie odpalenia i nic. Bez krokowca nie ma jałowych obrotów i gaśnie ale z wciśniętym gazem silnik powinien działać.

-----------------
oɹƃǝllɐ ɐu ɹnʇɐıʍɐlʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu
2013-03-22 07:55
  
 
 2013-01-16 14:51:01

głupie pytanie, paliwo rozumiem, maszz w baku ?
Świece w jakim stanie ?
Czujnik przepustnicy spoko jest ? Jak zabezpieczałem każdą wtyczkę pod maską, to nie wciśniętą miałem wtyczkę od czujnika przepustnicy i auta wariowało, nie szło odpalić, masakra jakaś. Zjechałem na stację, maska do góry, pierwsze co myślę, czujnik przepustnicy i viola. Wtyczka nie była wpięta.
Krokowy jak będziesz miał zarżnięty to może fura nie odpalić przecież.
Bo jak np. odepniesz krokowca to fura Ci zgasnąć chyba powinna, więc i tym samym może nie powinna odpalić. Podmień krokowca, czujnik przepustnicy na chwilę i zobaczysz.

Ale jeśli masz zalewane świece to ... raczej nic z powyższego i musisz regulację zrobić.
2023-04-23 22:49
  
 
 2013-01-16 14:45:00

Panowie od 3 dni borykam się z problemem silnika mianowicie nie mogę go za cholere odpalić. Zanim silnik padł miałem problemy z obrotami, spadały do 500-700 czasem nawet gasł. Wiem że na pewno jest iskra na świecach i są zalewane. Nie wiem jak sprawdzić czy krokowiec działa ale nawet jakby nie działał to silnik powinien odpalić. Sonda była niedawno wymieniana, wszystkie przewody i wężyki sprawdziłem i są sprawne. Poradźcie mi co mogę jeszcze sprawdzić bo już mi ręce opadają...

-----------------
oɹƃǝllɐ ɐu ɹnʇɐıʍɐlʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu
2013-03-22 07:55
  
 
 2012-12-20 22:51:37

Dziś korzystając z wolnego dnia postanowiłem zejść do garażu i podłubać przy autko. Postanowiłem zamontować światła do jazdy dziennej, chwila roboty i jest, niestety fotki nie pstryknąłem. Nadal miałem kupę wolnego czasu więc pomyślałem żeby troszkę uciszyć dziada bo strasznie się tłucze tym bardziej że mamy takie drogi jakie mamy... Zacząłem więc od tylnej klapy, ustawiłem tak (odbojniki czy jak to się nazywa takie gumowe coś ) tak że teraz klapę ciężko domknąć ale przynajmniej sztywno siedzi. Klapy podasz jazdy już nie słychać, dopiero gdy odpalę sprzęt audio zaczyna intensywnie drżeć ale na to chyba nie ma rady. Dalej jednak dochodziły mnie odgłosy stukania z tyłu więc pomyślałem pewnie oparcia tylnej kanapy (mają charakterystyczny dźwięk). Niestety nie miałem taśmy termokurczliwej więc zastąpiłem ją zwykła izolacja i okleiłem dookoła ten bolec który wchodzi w zatrzask, mam nadzieje że wiecie o co chodzi ^^ Teraz w autku jest cichutko i nic nie stuka.

-----------------
oɹƃǝllɐ ɐu ɹnʇɐıʍɐlʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu
2013-03-22 07:55
  
 
 2012-11-28 10:51:42

Hmm... jaki sens? Np taki, że jeżeli je przeniesiesz na tą klapkę niżej, możesz tam wstawić np to: (3 przyciski nad pokrętłami)

trroche klejenia, szlifowania, troche farby i jak fabryka Poczytaj watki niektórych kolegów, jak się modzi kokpit


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-11-28 10:52:02 ]
2024-11-22 22:11
  
 
 2012-11-28 10:19:53

popieram wypowiedź kolegów co do przełączników, i również niepopieram dziurawienia kokpitu, nawet moja grucha od CB leży na półce bo uchwytu nie przykręciłem

-----------------
#2536
FORD ESCORT HATCHBACK TDi
\________|POS 1V14|_________/
MZ ETZ 251e
| POS |
|6TM3|
2018-12-04 14:46
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM