2012-08-16 10:52:00
Sprawą dosyć istotną jest to czy oczekiwana jest jakaś poprawa własności jezdnych auta czy po prostu ma być LOW & SLOW.
Jeśli miałbym coś zasugerować to żeby zwrócić uwagę na różnicę obniżenia między przodem, a tyłem. Często kupując zestaw sprężyn, który w teorii ma jednakowo obniżyć przód jak i tył kończymy z ułożeniem ala motorówka wchodząca w ślizg i jedyne co możemy wtedy zrobić to założyć seryjne springi na tył.
Ja nie chciałem obniżać, więc kupiłem sobie springi 20/20 i auto jest równo tylko dopóki tył jest lekki, ale znam takie przypadki co nawet przy pustym aucie tyłek miały niżej, więc trzeba uważać.
Z uwagi na to, że KNS ma niezłe drogi, a parkuje się zwykle na jezdni to zasugerowałbym 60/40. Do MK6 wielkiego wyboru nie ma, ale nowy komplet firmy MTS-Technik znalazłem za 445zł.
Chciałbym jeszcze przypomnieć o tym, że podobno przy glebie powyżej 30mm seryjne amortyzatory zużywają się szybciej.
-----------------