2012-08-18 08:16:13
Więc tak: żeby 5-pinowe działały, trzeba zmostkować piny 3 i 4, można to zrobić wewnątrz przekaźnika i mamy wtedy przekaźnik jakby 4-pinowy
slawcek zrób tak jak jest w schemacie, który podałem w drugim temacie (schemat podłączenia...).
Szukasz 2 przewodów które idą na silnik (koloru Ci nie podam, bo różniły się w zależności od rocznika), każdy przecinasz i wstawiasz w to miejsce one-touch. Pin 5 przekaźnika podłączasz w stronę silnika, a pin 3 w stronę przycisku (jak podłączysz na odwrót to nie zadziała). Na drugim przewodzie to samo (i z drugiej strony jeszcze raz to samo). Potem szukasz plusa po stacyjce i podłączasz do niego piny nr 2 przekaźników, a piny nr 1 łączysz z masą.
Ponoć 4 przekaźniki mieszczą się w tunelu przy biegach więc nie trzeba za dużo rozbierać