2012-10-07 12:21:47
jeżeli chcesz przekładać, to najlepiej łyknąć całe auto. bo potrzebujesz:
skrzynie, wał, box, półosie, dyfer, kompletny zawias tył, podłoge bagażnika, zbiornik paliwa, przewody hamulcowe, korektor siły hamowania, pompy paliwa, rury wydechu, skrzynkę i wiązkę (pewnie jeszcze o czymś zapomniałem)
Jeżeli zależy ci głównie na trakcji, to poszedłbym w bebechy od mondeo. są wytrzymalsze, pasują do zetecka 2.0 którego łatwiej dmuchnąć i nie powinno być większych problemów ze spasowaniem tego do zawiechy 4x4. może jakieś przeróbki półosi i mocowań dyfra, ale to nie powinno być zbyt skomplikowane. no i zaleta taka, że auto jest bardziej przewidywalne w zakrętach.
tak mi się przypomniało... Zeppelin, ja miałem coś zmierzyć dla ciebie chyba... Przepraszam że zapomniałem.
Co to miało być? długość czy średnica amora?
-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-10-07 12:33:49 ]