Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MkV] Rs2000 chłodnica oleju, 4x4 i modyfikacje silnika

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2012-10-07 20:08:59

Wrzucił bym zdjęcia samochodu ale obecnie jest w fazie spawania i malowania. Jak troche go poskładam wrzuce zdjecie jak go kupiłem z 1.4 i teraz

Chłodniczke chciałem zamontowac gdzieś w okolicach grilu w zderzaku rs2000 coś takiego http://allegro.pl/chlodnica-oleju-ford-scorpio-2-9-cosworth-i2631332320.html.

Jesli chodzi o dalsze modyfikacje silnika to albo zostawie wolnossaca jednostke i bede sie bawic z głowica lub turbina ale bedzie musialo poczekac. Wpierw doprowadze blacharke i zawieszenie do porządku. swoja droga zastanawialem sie czy jest mozliwość przelozenia sanek z sierry z wachaczami do escorta. napewno wahacze od sierry dawały by bardziej rade niz te escortowe.

[ wiadomość edytowana przez: AlexMk5 dnia 2012-10-07 20:11:03 ]
2014-11-07 00:43
  
 
 2012-10-07 14:33:43

a tak odn chłodnicy oleju, to jest jakaśinna opcja niż podstawka pod filtr?
Mi też po głowie chodzi takie coś



-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2024-11-22 22:11
  
 
 2012-10-07 12:52:16

Cytat:
2012-10-07 12:21:47, Venom_4x4 pisze:
jeżeli chcesz przekładać, to najlepiej łyknąć całe auto. bo potrzebujesz: skrzynie, wał, box, półosie, dyfer, kompletny zawias tył, podłoge bagażnika, zbiornik paliwa, przewody hamulcowe, korektor siły hamowania, pompy paliwa, rury wydechu, skrzynkę i wiązkę (pewnie jeszcze o czymś zapomniałem) Jeżeli zależy ci głównie na trakcji, to poszedłbym w bebechy od mondeo. są wytrzymalsze, pasują do zetecka 2.0 którego łatwiej dmuchnąć i nie powinno być większych problemów ze spasowaniem tego do zawiechy 4x4. może jakieś przeróbki półosi i mocowań dyfra, ale to nie powinno być zbyt skomplikowane. no i zaleta taka, że auto jest bardziej przewidywalne w zakrętach. tak mi się przypomniało... Zeppelin, ja miałem coś zmierzyć dla ciebie chyba... Przepraszam że zapomniałem. Co to miało być? długość czy średnica amora? [ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-10-07 12:33:49 ]



Miała być długość całkowita, długość schowanego i średnica. Jak masz stare na wierzchu amory to mógłbyś pomierzyć??? Bo jak ja u siebie wyciągne do pomierzenia to pewnie szybko nie poskładam bo dość to wszystko pordzewiałe jest i napewno znając życie coś się upieprzy a musi póki co się poruszać. Wpadłem na ciekawy pomysł amorów do tyłu i gwinta za cenę pewnie jednego nowego oryginalnego amora
2014-01-17 21:49
  
 
 2012-10-07 12:51:27

warto chyba zmienic tytul watku, bo poszedl calkiem w inna strone. moze kolega go przerobi na swoj? wrzoci pare fotek swojego escorta


plany masz szerokie. ciekaw jestem co z tego sie spelni oby wszystko.

mnie interesuje jak rozwiazesz plan montazu chlodnicy oleju, bo sam sie nad tym zastanawialem kiedys. szkoda, ze RS seryjnie jej nie posiada.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
2024-12-29 16:54
  
 
 2012-10-07 12:21:47

jeżeli chcesz przekładać, to najlepiej łyknąć całe auto. bo potrzebujesz:
skrzynie, wał, box, półosie, dyfer, kompletny zawias tył, podłoge bagażnika, zbiornik paliwa, przewody hamulcowe, korektor siły hamowania, pompy paliwa, rury wydechu, skrzynkę i wiązkę (pewnie jeszcze o czymś zapomniałem)

Jeżeli zależy ci głównie na trakcji, to poszedłbym w bebechy od mondeo. są wytrzymalsze, pasują do zetecka 2.0 którego łatwiej dmuchnąć i nie powinno być większych problemów ze spasowaniem tego do zawiechy 4x4. może jakieś przeróbki półosi i mocowań dyfra, ale to nie powinno być zbyt skomplikowane. no i zaleta taka, że auto jest bardziej przewidywalne w zakrętach.

tak mi się przypomniało... Zeppelin, ja miałem coś zmierzyć dla ciebie chyba... Przepraszam że zapomniałem. Co to miało być? długość czy średnica amora?


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-10-07 12:33:49 ]
2024-11-22 22:11
  
 
 2012-10-07 12:13:26

W Polsce też można znaleźć i są graty do 4x4, chyba najtrudniej to z transferboxem do rs 2000 4x4 jest. A tak jak Venom 4x4 napisał szukaj takiego 1,6 4x4 bo tam napędy nie zajeżdżone, wiem coś o tym bo posiadam takowego

Cytat:
2012-10-07 11:58:45, AlexMk5 pisze:
bede szukac wrazie czego gratów od 4x4. ale chyba bede musial szukac ich zagranica ;/

2014-01-17 21:49
  
 
 2012-10-07 11:58:45

bede szukac wrazie czego gratów od 4x4. ale chyba bede musial szukac ich zagranica ;/
2014-11-07 00:43
  
 
 2012-10-07 10:36:16

escort 4x4 ma 40 przód/60 tył, natomiast mondek ma 58 przód/42 tył

jeszcze taki szczegół. masz już graty 4x4 czy bedziesz szukał? szukaj 1.6 4x4 - mniej zmęczone napędy
ps: buda od 4x4 ma inną wnękę na zapas. w zwykłej trzeba przespawać.
Osobiście pokrojenie na części RSa 4x4 uważam za zbrodnię, chyba że budy naprawdę nie da się uratować bo np. drzewo siedzi w środku. łączna ilość wyprodukowanych to 500szt. i niewiele ich do dzisaj zostało.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-10-07 10:51:00 ]
2024-11-22 22:11
  
 
 2012-10-07 00:37:55

Cytat:
2012-10-07 00:26:11, zeppelin pisze:
Otóż cosworth nie ma po równo, ma około 40% na przód a 60% na tył, dokładnie nie pamiętam. Rozkład bardzo podobny do rs 2000 4x4.


Przepraszam za pomyłkę. Wykopałem z internetu, że cosworth ma 34% przód 66% tył.

-----------------
2018-07-13 21:27
  
 
 2012-10-07 00:26:11

Otóż cosworth nie ma po równo, ma około 40% na przód a 60% na tył, dokładnie nie pamiętam. Rozkład bardzo podobny do rs 2000 4x4.
Cytat:
2012-10-07 00:23:38, darek4488 pisze:
Każdy z wymienionych tutaj 3 różnych napędów 4x4 różni się podziałem mocy. Nie pamiętam już dokładnie procentowych wartości, ale ten w Mondeo jest z przewagą na przód, ten z Escorta z przewagą na tył, a RS Cosworth ma po równo.

2014-01-17 21:49
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM