2013-03-16 11:42:29
Jeśli będziesz poprawiał masy, to polecam:
1. Elektrosol
2. ISOL
3. Smar przewodzący miedziany
Pierwszy to stary, ale sprawdzony środek (ja osobiście uważam, że jeden z najlepszych) do czyszczenia zabrudzonych, ,zaśniedziałych styków. Stosuje go od lat, zarówno w elektryczne połączenia śrubowe, kostki połączeniowe i także przełączniki. Czasem, ale tylko czasem, stosuję go jako środek doraźny(gdy potrzebuje zrobić coś na szybko.
Normalnie jednak stosuję jako środek czyszczący, a potem wypełniam połączenie smarem miedzianym. Pod śruby przykręcające masę daję zawsze podkładkę zębatą. Po wykonaniu połączenia zalewam ISOLEM.
Zresztą ISOL przydaje się również na zabezpieczenie cewki WN, kopułki. Wszystkie preparaty można znaleźć w necie i są stosunkowo niedrogie.
Wykonanie dodatkowych połączeń przewodowych punktów podłączenia masy, to w starszym samochodzie bardzo dobry pomysł, tylko, że pracochłonny. Stosowałem tę metodę już nie raz.
Może nie trzeba wszystkiego do razu, tylko stopniowo, to co szwankuje.
Pozdrawiam
-----------------
Miłość najczęściej bywa ślepa, ale w tym jej urok.