Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Silnik z GALAXY do RS-a 2000

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2013-04-15 19:53:05

też tak to kiedyś liczyłem i by się zgadzało to co piszesz, o ile same tłoki mają taką samą wysokość. właśnie tej info nie mam sprawdzonej, i nie wiem jak to gra z wysokością bloku. szkoda że nikt kto składał 2.3 nie zrobił pomiarów dla potomnych.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2024-11-22 22:11
  
 
 2013-04-15 19:47:49

Jakie 5, popieprzyło mi sie. Różnica w wykorbieniu dzielona na 2 czyli 2,5mm. Przyjmując, że w GMP dół 2.0 ma tłoki na równi z blokiem

-----------------
www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage
2016-05-25 18:43
  
 
 2013-04-15 19:43:38

ooo. a jak policzyłeś że ci 5mm będzie wystawać?

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2024-11-22 22:11
  
 
 2013-04-15 18:20:14

Cytat:
2013-04-15 16:27:32, maly10001 pisze:
dlatego też wspomniałem o silniku doładowanym inaczej może korba sobie radośnie wypaść



Ale nie od galaxowej głowicy


IMO - jak taki stopień sprężania wychodzi to gra jest niewarta świeczki, w sensie rozwiert.


Edit - policzyłem sobie co nie co i zmieniam zdanie 2.2l wychodzi w przypadku tłoków z 2.3 i wału z 2.0. Czyli rozwiercając 2.0 nie ma opcji na stopień sprężania 8:1 przy głowicy RS. Czyli takie rozwiercone 2.0 do 2.2l może być całkiem spoko do wolnossaka. Przy 2.3 sam blok siłą rzeczy musi być wyższy i wrzucając wał z RS'a faktycznie musi się robić 8:1 idealne pod turbo. Co ciekawe jeśli się nie mylę i moja hipoteza nt. bloku jest słuszna to podejrzewam, że nie będzie możliwy montaż wału z 2.3 do RS'a bo tłoki będą wystawać o 0,5cm


-----------------
www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage

[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2013-04-15 18:27:39 ]

[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2013-04-15 18:29:21 ]
2016-05-25 18:43
  
 
 2013-04-15 16:36:49

no wolnossak to nie myslale o turbo opssssssssssssss
2018-10-27 15:41
  
 
 2013-04-15 16:28:22

Przy nie odprężonym silniku pewnie ale to to i na rs'owej główce można zrobić i pewnie nawet szybciej

-----------------
motospamerzy.pl zapraszamy !!! :)
2017-08-25 09:43
  
 
 2013-04-15 16:27:32

dlatego też wspomniałem o silniku doładowanym
inaczej może korba sobie radośnie wypaść

-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-04-15 16:25:31

No to lipa, nie ma sensu się w to bawić. 8:1 to jest stanowczo za mało do wolnossaka.


Na te wybuchające silniki na głowicy z galaxa brałbym poprawkę, bo ciężko mi sobie wyobrazić, żeby przez głowicę wybuchał silnik Dół to się może przy turbo sypać, ale głowica?

-----------------
www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage
2016-05-25 18:43
  
 
 2013-04-15 09:56:08

na głowicy RS
i wale z RS'a
Zenq, zaiste racja to
do performace lepsza głowica rs
przy galaxowej (przeczytałem na angolskim forum) że fajnie silniki wybuchają przy turbo


-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3

[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2013-04-15 09:57:51 ]
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-04-15 09:03:54

Cytat:
2013-04-14 21:55:44, maly10001 pisze:
Emtes jakoś 8 z hakiem chyba



Pytanie czy na głowicy RS czy 2.3


zenq - to też słuszna uwaga

-----------------
www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage
2016-05-25 18:43
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM