2013-08-08 02:56:39
od razu na wstępie powiem że przełącznik zespolony jest sprawny bo w drugim aucie wszystko działa poprawnie, dodatkowo przekładałem też zespolony z dobrego auta i przednie pozycyjne nadal nie świeciły. żarówki były sprawdzane w drugim aucie i podmieniane, u dawcy wszystko paliło, u mnie dalej brak świateł. wszystkie bezpieczniki sprawdzałem i są całe, ale na wszelki wypadek podmienię te od pozycji na nowe 100% sprawne. oświetlenie deski, pozycje z tyłu itd. wszystko działa normalnie tylko te przednie pozycje umarły.
z manetki zespolonego nie korzystam ponieważ mam przekaźniki do jazdy dziennej (niebieski i zielony). niebieski jest 100% sprawny bo mijania się załączają, natomiast mam wątpliwości co do poprawnego działania zielonego przekaźnika. jest to w ogóle możliwe żeby przy uszkodzonym przekaźniku tylne światła pozycyjne się paliły, a przednie nie? jutro sprawdzam czy na oryginalnej zworce będzie działało po przekręceniu manetki w zespolonym. jak zadziała to prawdopodobnie uszkodzony przekaźnik.
wtyczki od halogenów mam odpięte (zapomniałem o nich przy zakładaniu zderzaka) ale wątpię aby to powodowało problemy, tak czy siak muszę je podpiąć.
przydałyby mi się schematy najlepiej z kolorkami kabelków odpowiedzialnych za światła pozycyjne na drodze, lampa -> skrzynka bezpieczników -> zespolony. dokładnie chodzi mi o piny na kostce w zespolonym którymi jest przekazywane zasilanie na przednie pozycje do skrzynki, kolory kabli którymi ze skrzynki idzie zasilanie na lampy. muszę wiedzieć w którym miejscu ginie zasilanie, czy na drodze, lampa-skrzynka czy skrzynka-zespolony. przydałby się też schemacik czy coś w jaki sposób działa ten zielony przekaźnik to mógłbym pomierzyć mu napięcia czy co tam trzeba na nóżkach.
[ wiadomość edytowana przez: S3ci0r dnia 2013-08-08 02:59:02 ]