Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII]wysokie obroty na zimnym silniku

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2013-10-26 17:30:20

Czujnik podmieniłem i dalej to samo. Mierzyłem rezystancje czujników bezpośrednio na wtyczce komputera i nie odbiegają od książkowych.
2016-07-28 18:49
  
 
 2013-10-05 08:53:45

a ja powiem tak. u mnie problem z obrotami znikl po zrobieniu wiazki silnika. wczesniej zawieszal sie na 1200-1300 czy zimny czy cieply. podmienianie krokowca, czyszczenie, szukanie lewego powietrza. zero zmian. ciagle byl problem, a po regeneracji wiazki jak reka odial.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
2024-12-29 16:54
  
 
 2013-10-05 00:40:13

Odpinałem już VSS ale wtedy przy dojeździe do skrzyżowania obroty spadają poniżej 900 i silnik przygasa czyli czujnik działa prawidłowo. Spróbuje wymienić czujnik temperatury co idzie do komputera, a później zostaje serwis bo już nie mam siły.

[ wiadomość edytowana przez: skopek dnia 2013-10-05 00:41:06 ]
2016-07-28 18:49
  
 
 2012-08-26 11:05:58

wlasnie mechanicy nie wiedza nikt nie wie a w krokowym jest taka sprezynka na tyle jezdzenia autem napewno sie skórczy i jest tam tez regulacja byc moze wystarczy wkrecic ta srube delikatnie.to moje zdanie na ten temat.
 
 
 
 2012-08-20 17:36:46

Cytat:
2011-10-04 23:58:20, michal_shuma pisze:
Witam wszystkich mam problem z obrotami w essim: Gdy odpalam auto na zimnym silniku obroty wskakują w okolice 2tys. wraz z rozgrzewaniem silnika spadają by po przejechaniu ok 2km wrócić na pozycję 900/1000 obr. bywa ze na rozgrzanym silniku po zatrzymaniu sie np. na światłach obroty zatrzymuja sie na 1,5 tys by po chwili spaść do normalnej pozycji. gdy zakupiłem auto przewody od lambdy były odłączone/urwane sąde wymieniłem na inną z essika"dawcy" krokowca czysciłem benzyną i wd 40 odłaczylem czujnik prędkości escort 1.6 16v 1997r. proszę o pomoc te obroty na "ssaniu" to do szalu doprowadzają [ wiadomość edytowana przez: zsmarti dnia 2011-10-05 00:31:36 ]



Sprawdź:
1. Czujnik temperatury
2. Przepływka
3. Krokowy (bocznikowy zawór powietrza)
4. Podciśnienia
5. A przede wszystkim poszukaj tzw. "lewego powietrza"


-----------------
Wszystko na co mam ochotę jest albo nieprzyzwoite, albo niemoralne, albo niezdrowe...
2016-02-15 12:11
  
 
 2012-08-20 14:36:45

Cytat:
2012-08-10 13:29:31, jk-cbr pisze:
A ja Ci kolego powiem tak: sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Każdy to omija a to jest bolączką większości naszych escortów. W ASO oczywiście powiedzą że to jest łącznie z listwą wtryskową i jest to nierozbieralne ale to g....no prawda. Wymieniłem u siebie i auto śmiga jak należy!!!



To zapewne nie to. Na gazie dzieje się to samo, a tym steruje już inny komputer. Instalacja BRC Sequent24.
2016-07-28 18:49
  
 
 2012-08-11 21:07:41

Bierzesz maly srubokrecik mlotek i lekko pukniesz w te bolczyki i ulatuja a ty sie meczysz.Zakladasz normalny torks i tyle.
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-08-11 11:10:40

Jeśli zdecydujesz się czyścić to przygotuj sobie klucze TORXy z otworem, bo w śrubach jest wewnątrz bolec. Ja jak czyściłem to ich nie miałem, ale byłem na tyle zawzięty, że odkręciłem to żabką chwytając za cały łeb śruby.

Oprócz tego wystarczy Ci benzyna ekstrakcyjna i malutki pędzelek.

-----------------
2018-07-13 21:27
  
 
 2012-08-11 10:50:10

Nie mam problemu tylko najpierw doradz koledze zeby te czesci przeczyscil hm?
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-08-11 09:32:34

MODERATORY PROSZENI O INTERWENCJĘ

-----------------
#2509
2018-01-05 14:28
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM