2014-04-23 00:24:15
Cytat:
|
2014-04-22 22:02:55, shadk-k pisze:
Mam takie już 4 rok, kosztowały jakieś 50zł. W zestawie masz 4 kompletne wentyle + 2 dodatkowe zaślepki i redukcję do pompowania z wbudowanym imbusem do odkręcania zaślepek. Ciśnienie trzyma jak normalny wentyl, przejściówką do pompowania palcami odkręcasz zaślepkę, palcami wkręcasz redukcję, pompujesz jak zwykły wentyl. Jak wkręcisz przejściówkę powietrze nie ucieka - to tak jakby tylko przedłużka. W razie naprawy/malowania/wymiany felgi po prostu je odkręcasz i montujesz z powrotem/do innej i nie ma problemu. Ogólnie polecam.
|
|
Tak jak kolega shadk-k napisał...
Tylko ja swoje mam dopiero drugi rok.
-----------------
2004-2007: FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI
2007-2010: Ford Escort Flair 1.8 16v (RKC) MK7 Turnier
2010-2016: Ford Escort CLX 2.0 16v (NGA) MK6 Hatchback 5d
2016-20xx: Ford Focus Ghia 2.0 16v MK1 FL Turnier
2019-20xx: Ford Escort XR3i (RQB) MK5 Cabrio
[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2014-04-23 16:32:05 ]