Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[k] tarcze kotwiczne F132 mk3 2.0

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2015-01-25 21:05:24

Kupię tarcze kotwiczne od F132 mk3 2.0, takie, które pozwolą założyć do 125p tarcze 251 mm. Dwie sztuki rzecz jasna, na lewą i prawą stronę.

Info tu na miejscu lub telefon 504 467 7osiem5.


-----------------
Szczyt oszukiwania samego siebie?
"Mój opel nie rdzewieje."

[ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2015-01-31 20:28:13 ]
2024-11-19 19:25
  
 
 2015-01-25 23:59:20

Brawo Lamia...!
Słuszny kierunek.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
2024-12-30 15:05
  
 
 2015-01-26 21:34:25

Ty mi lepiej przypomnij, gdzie ja jeszcze miałem dać to ogłoszenie.

-----------------
Szczyt oszukiwania samego siebie?
"Mój opel nie rdzewieje."
2024-11-19 19:25
  
 
 2015-01-26 22:33:19

Naczelny Grzyb IV RP i modyfikacje? Niemożliwe!

-----------------
Wałęsa tez był elektrykiem :D
2015-08-25 21:33
  
 
 2015-01-26 22:46:36

nie lepiej wentyle 257mm z palio założyć? chłopcy ptk-owcy mówią, że na zwrotnicę od lucasów siadają p&p.
2025-01-08 23:36
  
 
 2015-01-26 22:50:05

Nie.

-----------------
Szczyt oszukiwania samego siebie?
"Mój opel nie rdzewieje."
2024-11-19 19:25
  
 
 2015-01-26 23:26:09

Że tak na temat,to w co lepiej iść? Większa tarcza i zacisk 132,czy tarcza standard i zacisk Waz?

-----------------
Oni się wożą a ja jeżdże.
2018-07-01 18:27
  
 
 2015-01-27 00:13:08

WAZ to też 251. Najlepiej wentyl z fiata na zwrotnicy z lucasa. Jak już upgrade to z sensem. A nie na litą.

-----------------
Wałęsa tez był elektrykiem :D
2015-08-25 21:33
  
 
 2015-01-27 19:20:54

20% wysiłku => 80% efektu.

A nie kosmiczne plany i projekt 3 razy sprzedany w pizdu na allegro. :*

-----------------
Szczyt oszukiwania samego siebie?
"Mój opel nie rdzewieje."
2024-11-19 19:25
  
 
 2015-01-27 22:56:26

Misiu, tylko że zarówno zacisków fiatowych, tarcz i zwrotnic lucasowych masz na allegro zatrzęsienie za grosze, a WAZa czy tymb bardziej agrentowych gratów trzeba szukać. Więc jednak przelicz wysiłek.

A kosmiczne plany mają się dobrze, każdy ma kryzys pracy twórczej. Zresztą chodziło o zmianę budy, bo możliwości 125p powoli się wyczerpują. Stej tjuned, bo jednak kosmos jest w zasięgu ręki.

-----------------
Wałęsa tez był elektrykiem :D
2015-08-25 21:33
  
 
 2015-01-28 20:52:44

Cytat:
2015-01-27 00:13:08, jose pisze:
WAZ to też 251. Najlepiej wentyl z fiata na zwrotnicy z lucasa. Jak już upgrade to z sensem. A nie na litą.


Ok. Ale jaka pompa i serwo to obsłużą?

-----------------
Jestem ponad podziałami - PAX między FSOwcami.
Zdjęcia w profilu historyczne
2015-07-04 09:35
  
 
 2015-01-28 22:24:17

Seria wystarczy. Zresztą dają rade przy dwutłoczkowych z łady a wentylowane mają jednotłoczkowe. Jak Ci mało to szukaj 20.64.

-----------------
Wałęsa tez był elektrykiem :D
2015-08-25 21:33
  
 
 2015-01-29 00:15:38

20,64 z argenty jest ciężko dostępna w polandii - coś tam w IC mają na zamówienie za grube pesos. Ja kupiłem w hitlerowni pompę LPR z argenty za 80 pelenów w przeliczeniu z wysyłką. Po weekendzie powinna być u mnie tak, że podzielę się wrażeniami jak dotrze.

PS: Jaki gwint mają fiatowe złączki do pompy? Czy nie 1,0?


-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...
2021-02-19 13:54
  
 
 2015-01-31 10:23:42

Pompy 20 na alledrogo dostępne http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-fiat-panda-regata-uno-lancia-y10-i4988173404.html
jak ktoś chce szaleć to może założyć 22 http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-fiat-croma-uno-lancia-thema-i5018466587.html

Mocowania zacisków Bendix / Lucas miały ten sam rozstaw śrub mocujących więc zamiast szukać zwrotnicy z tarczą 132 / Argenty załóż jacku z Poloneza Plusa.
Co do tarcz i zacisków to zakładałbym od razu wentyle

-----------------
[]|___|==/////==|___|[]
2020-02-26 17:14
  
 
 2015-01-31 17:51:41

Cytat:
2015-01-28 22:24:17, jose pisze:
Seria wystarczy. Zresztą dają rade przy dwutłoczkowych z łady a wentylowane mają jednotłoczkowe. Jak Ci mało to szukaj 20.64.


Oki. To teraz zagadka. Serwo z Argi (chyba - jest większe od oryginału ze 125), pompa kupiona na allegro właśnie 20,64, hamulce seria ale na nowych gratach a wszystko działa lipnie. Powiedziałbym że spowalnia a nie hamuje. Dziadek który robił mi hamulce z tyłu stwierdził że trzeba wrócić do ori pompy z Fiata/Poloneza to zacznie hamować. A może serwo jest lipne?
Boli mnie ten temat bo moc jest, frajda też ale wszystko sie kończy gdy trzeba się spocić podczas hamowania.

-----------------
Jestem ponad podziałami - PAX między FSOwcami.
Zdjęcia w profilu historyczne
2015-07-04 09:35
  
 
 2015-01-31 17:59:09

Ciekaw jestem,bo też mam podobny problem.Wszystkie graty nowe.Ja zacznę chyba od korektora.

-----------------
Oni się wożą a ja jeżdże.
2018-07-01 18:27
  
 
 2015-01-31 19:09:56

Cytat:
2015-01-31 17:51:41, vazyl pisze:
Oki. To teraz zagadka. Serwo z Argi (chyba - jest większe od oryginału ze 125), pompa kupiona na allegro właśnie 20,64, hamulce seria ale na nowych gratach a wszystko działa lipnie. Powiedziałbym że spowalnia a nie hamuje. Dziadek który robił mi hamulce z tyłu stwierdził że trzeba wrócić do ori pompy z Fiata/Poloneza to zacznie hamować. A może serwo jest lipne? Boli mnie ten temat bo moc jest, frajda też ale wszystko sie kończy gdy trzeba się spocić podczas hamowania.


W jakim celu dałeś większą pompę do seryjnych hamulców?

-----------------
Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam
2023-05-31 21:03
  
 
 2015-01-31 19:19:41

Cytat:
2015-01-31 19:09:56, pavlus pisze:
W jakim celu dałeś większą pompę do seryjnych hamulców?


Pewnie wyjdę na trolla ale większa pompa + większe serwo to jak dla mnie większa wydajność. Tylko że tak było w teorii, a praktyka pokazuje że coś ten zestaw jednak nie pracuje tak jak trzeba.

-----------------
Jestem ponad podziałami - PAX między FSOwcami.
Zdjęcia w profilu historyczne
2015-07-04 09:35
  
 
 2015-01-31 19:37:18

Większe serwo może dać większą siłę.
Większa pompa powoduje że przy takiej samej sile masz mniejsze ciśnienie, a mniejsze ciśnienie powoduje mniejszą siłę na klocku i co za tym idzie mniejszą siłę hamowania.
W skrócie większą pompę trzeba dać jak normalna z jakiś powodów nie wyrabia ( np. daliśmy zaciski z większym tłoczkiem ) i pedał bierze za nisko albo trzeba na dwa razy hamować. Oczywiście jeśli wszystko jest seryjne a hamulce nie robią to trzeba szukać co jest nie tak a nie dawać większej pompy

-----------------
Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam
2023-05-31 21:03
  
 
 2015-01-31 19:58:36

Cytat:
2015-01-31 19:37:18, pavlus pisze:
Oczywiście jeśli wszystko jest seryjne a hamulce nie robią to trzeba szukać co jest nie tak a nie dawać większej pompy


Si. Tylko że te wszystkie puzzle były składane od nowa na nowych częściach w nowej budzie. No i niestety wychodzą choroby wieku dziecięcego. Zacznę od mniejszej pompy, a potem zobaczymy.

-----------------
Jestem ponad podziałami - PAX między FSOwcami.
Zdjęcia w profilu historyczne
2015-07-04 09:35
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM