Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Elektroniczne zegary mk7

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2015-03-01 23:04:27

mysle, ze te masy moga miec znaczenie. ja podlaczalem w 1,4 i 1.6 i wszystko bylo cacy. opis mialem z innego forum i faktycznie sa tam ze 3 masy. jak Cipokazuje paliwo:p?

ja z tego czujnika tylko 1 kabel dalem. reszte przewodow z orginalnych kostek polutowalem. tylko w obu przypadkach ja chyba nie mialem edisa


-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM


[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2015-03-01 23:14:30 ]
2024-05-10 03:22
  
 
 2015-03-01 22:48:12

3. Łukasz. Nie daje sie wszystkich mas pod jeden kabel. Zrób to porządnie.
2. Co do przekłamań Obrotów. Wrzucaj rezystor. Ewidentnie cos nie styka skoro czasem obrotomierz opada.
1. Na pewno z odpowiedniego przewodu podpiąłeś vss pod zegary ? W sumie moze tez byc walnięty bo teraz linka nie ma nic do gadania w el. zegarach. Vss nie powinien miec 12v ? Masy masy masy ... To podstawa w aucie moim zdaniem.

-----------------
-----------------------------------
#2515
2023-04-23 22:49
  
 
 2015-03-01 22:14:08

Cytat:
2015-03-01 20:25:29, kylo89 pisze:
123



kolego to nie jest odpowiedz na moje pytanie. wiem co to vss, czemu służy i co się zmienia gdy go nie ma.

-----------------
był escort mk6 1.6 16V ghia
był escort mk5 xr3i 1.8 RQB
był escort mk7 RS 2000 black&white
był Focus c-max 2.0 tdci
był escort mk7 electric orange
był Focus ST 2.5 T
obecnie Mondeo mk5 2.0 ecoboost
obecnie Escort Cabrio mk5 xr3i RQB
2023-12-23 23:55
  
 
 2015-03-01 20:25:29

123
2015-07-02 07:53
  
 
 2015-03-01 18:19:24

Naszukałem się, i nie znalazłem odpowiedzi.

Założyłem dzisiaj elekroniczne zegary i mam parę pytań.

1. nie działa prędkościomierz. podpięty prawidłowo pod VSS, ale nie do końca wiem jak go sprawdzić mając do dyspozycji miernik. Na zapalonym silniku pokazuje jakieś 3V. VSS zepsuty?

2. Obrotomierz dalej pokazuje przez pół, jak wyjąłem ten 'filtr' przy edisie to całkiem przestał działać. czytałem coś zeby tam wsadzić zworkę, nie zjara się nic przez to? co ciekawe, co jakiś czas wskazówka opada na sam dół z niewiadomych przyczyn

3. po zapaleniu długich wskazówka temperatury zaczyna się kołysać, opadać. czy to wina tego że wszystkie masy podpiąłem pod 1 kabel?

Po za tym wszystko działa

Prosze o konkretne odpowiedzi, bez spamu.

-----------------
był escort mk6 1.6 16V ghia
był escort mk5 xr3i 1.8 RQB
był escort mk7 RS 2000 black&white
był Focus c-max 2.0 tdci
był escort mk7 electric orange
był Focus ST 2.5 T
obecnie Mondeo mk5 2.0 ecoboost
obecnie Escort Cabrio mk5 xr3i RQB
2023-12-23 23:55
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM