2015-07-17 13:49:41
Hybryda 1.8 8V z głowicą z 2.0 16V, przystosowana do RWD (125p, polonez, łada itp.).
Silnik ledwie dotarty (1200km przebiegu), po generalnym remoncie i przebudowie zakończonym w marcu ubiegłego roku. Nowe tłoki, pierścienie, panewki, zawory, zrobione wszystkie szlify, silnik złożony zgodnie ze sztuką, bez żadnych kompromisów. Dokumentacja do wglądu dla zainteresowanych.
Zestaw wyjęty z auta, przetestowany, kompletny: silnik, kolektory, wiązka+komp (wtrysk W-M), skrzynia (duża DOHC), sprzęgło, wał i inne szpeje potrzebne żeby go tylko włożyć i odpalić.
Całość do wzięcia z miejsca z 4k PLN i jest to ułamek kwoty jaką trzeba wyłożyć na skompletowanie i budowę takiego zespołu. Więc nie zawracać dupy tekstami: "czy za 2k pójdzie?", bo nie pójdzie. Jeść nie woła, poleżeć może
Możliwość dokupienia do zestawu kolektora rurowego 4w1 pod turbo i downpipe'a do 125p/polonez. Możliwość zakupu samego silnika.
Idealna alternatywa dla jednorazowych K16 czy dobitych DOHC 8V
-----------------
Wałęsa tez był elektrykiem :D