2015-11-02 09:08:46
Ten z Forda to bardzo podobna konstrukcja z kilkoma różnicami.
1. Ma przepustnice otwierane synchronicznie
2. Jak mnie pamięć nie myli to ma elektrodyszę (dośc długą) i niekoniecznie musi się zmieścić biorąc pod uwagę ukośną głowiczkę wałka ssącego.
3. Jest nieco szerszy nad podstawą w porównaniu do DMS-a
3. Można jednak spokojnie użyć napędów do tuningu DMS-a na synchroinczny bo ośki przepustnic są identyczne. Z tym, że pytanie brzmi po co?
Jak dostaniesz tego DMS-a to nie przykręcaj go na podstawie z OHV - jest z jednym jajowatym otworem i niska do tego - zrób/poszukaj podstawki z DMS-a jest wyższa (dwa razy raptem) i ma dwa okrągłe otwory.
-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...