2017-02-17 12:41:37
jeszcze mi zostało tego troche BISowego:
- głowica od CC700, splanowana o ok 2,5 mm, oszpilkowana, z 1997 roku, cena - 80 zł
- dwa aparaty zapłonowe zelmot, cena - 70 zł/szt
- nowy rozrząd do BISa, inny niż cc700 czy 126p, cena - 50 zł
- gaźnik FOS w częściach, plus dodatkowe rurki emulsyjne, dysze paliwa i powietrza, nowy zawór iglicowy, uszczelki, cena - 70 zł
- wentylator chłodnicy, cena - 50 zł
- "dupka" od skrzyni biegów z BISowym czujnikiem wstecznego, cena - 20 zł
- tłoki, średnica 80,40 mm, cena - 20 zł
- kolektor dolotowy z czujnikiem, cena - 20 zł
- stalowe uchwyty dla linki gazu, ssania, odmy, chłodnicy, cena - 10 zł
- przerobiona puszka filtra powietrza (poprawia przepływ powietrza), cena - 30 zł
- pokrywa rozrządu, cena - 20 zł
- stalowa osłona tunelu, troche skorodowana ale do odratowania, cena - 30 zł
- dwie miski olejowe z czujnikami i pompami oleju, jedna oszpilkowana, uszczelniacze warto by wymienić, cena - 50 zł/szt
- nowe kable zapłonowe od CC700 wraz z świecami, polecam dać cewke od cc700 - lepsza iskra, cena - 50 zł
- koło zamachowe, seryjne oraz stoczone prawie do wieńca, wymaga wyważenia pod bisowy wał, cena - 40 zł/szt
- kołyska skrzyni biegów razem z poduszkami, poduszki już do wymiary/regeneracji, cena - 100 zł
- kompletny zestaw p&p z termostatem, rozwiązujący problem z zapowietrzaniem się układu chłodzenia oraz przegrzewaniem, cena - 80 zł
-----------------
Polski Fiat 126 BIS