| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
stasiu F&F MEMBER
125p 73' Łódź | 2010-05-17 13:19:09 Panowie tak jak w temacie, leci mi olej z mostu, konkretnie z pol oski przy prwym tylnym kole. Co kupic? jakie oringi czy inne dziadostwa zanim sie za to zabiore i czy duzo z tym jest yeahhbunnia?
[ wiadomość edytowana przez: stasiu dnia 2010-05-17 13:45:48 ] |
2023-06-05 09:55 | |
Tailgunner
FSO 125p tarnów | 2010-05-17 13:46:23 Normalnie simmering, 5zł chyba kosztuje. Jest taki sam dla obu typów mostów. |
2015-06-07 09:29 | |
stasiu F&F MEMBER
125p 73' Łódź | 2010-05-17 14:06:16 ok, a orientuje sie ktos ile z tym roboty i czy jakies wyciskanie lozyska czy inne dziadostwa mnie czekaja? ----------------- wheel-wide.com |
2023-06-05 09:55 | |
czeczun F&F Sympatyk
FSO 125p '87 Toruń | 2010-05-17 14:09:29 w pochwie mostu jest jeszcze jeden uszczelniacz, w zasadzie jest uszczelniacz a potem oring. Cały zestaw może z dychę kosztuje. trzeba rozebrać do gołego, tzn zdjąć zacisk, jarzmo, tarczę i odkręcić od mostu półośkę i ją wyjąć. troszkę grzebania jest. ----------------- |
2019-01-04 00:52 | |
stasiu F&F MEMBER
125p 73' Łódź | 2010-05-17 14:11:48 poloski wychodza normalnie czy sa cyrki? ----------------- wheel-wide.com |
2023-06-05 09:55 | |
Poramancza F&F MEMBER
125p jaworzno | 2010-05-17 15:12:34 najwyzej trzeba klepnac mlotkiem w tyl kolnierza kilka razy
----------------- uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;) [ wiadomość edytowana przez: Poramancza dnia 2010-05-17 15:13:01 ] |
2023-05-03 10:33 | |
stasiu F&F MEMBER
125p 73' Łódź | 2010-05-17 15:16:58 podziekował, na weekendzie remontuje ----------------- wheel-wide.com |
2023-06-05 09:55 | |
Blady F&F Sympatyk
FIAT | 2010-05-17 15:45:46 [ wiadomość edytowana przez: Blady dnia 2010-05-17 16:11:57 ] |
2021-01-21 20:54 | |
menzuramenzura F&F MEMBER
FIAAB Łódź | 2010-05-17 16:03:57 Na jaką półoś? Po wyjęciu kompletnej półosi z mostu wydłubujesz z pochwy mostu stary simmering i wbijasz nowy. Z łożyska na półosi wywalasz stary gumowy oring i zakładasz nowy. O ile chodzi tylko o uszczelnienie i łożyska zostają te same, to to jest koniec zabawy i wrzucasz kompletną półoś na miejsce. Przy okazji możesz wywalić te blaszane osłony przy tarczach hamulcowych, jak uważasz. |
2020-10-08 13:06 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2010-05-17 21:10:30 Cytat:
| 2010-05-17 16:03:57, menzuramenzura pisze:
Przy okazji możesz wywalić te blaszane osłony przy tarczach hamulcowych, jak uważasz.
|
|
a wiesz ze one tam po cos sa? |
2024-02-15 20:17 | |
menzuramenzura F&F MEMBER
FIAAB Łódź | 2010-05-18 07:20:31 W każdym razie ja ich nie mam.
P.s. Na temat takich osłon można by prowadzić podobną dyskusję jak w przypadku korektora hamulców. |
2020-10-08 13:06 | |
Hell
126p FL 86' Rybnik | 2010-05-18 10:37:52 no tak po co komu korektor |
2014-02-24 15:45 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2010-05-18 12:13:46 nie nie mozna - obie rzeczy sa potrzebne i tyle. |
2024-02-15 20:17 | |
Furiosus (M) Furious Moderator
duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2010-05-18 12:23:26 Cytat:
| 2010-05-18 12:13:46, jaqo pisze:
nie nie mozna - obie rzeczy sa potrzebne i tyle.
|
|
no chyba się zagalopowałeś - obie rzeczy są przedatne - bo bez nich też się da jeździć (może bez blach łatwiej jak bez korektora ale się da) i nic strasznego się nie stanie - no jak się umie operować hamulcem w takim zestawie oczywiście ----------------- DON'T THINK!!! DRINK!!!
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły... |
2021-02-19 13:54 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2010-05-18 12:49:12 Fur napisałem ze sa potrzebne, bo sa. Sa potrzebne do tego żeby auto było sprawne. Oczywiscie - da sie jezdzic bez wielu rzeczy ale to nie znaczy ze nie sa potrzebne, co?
Bez blach da sie jezdzic ale po prostu wplywa to negatywnie na trwalosc hamulcy i tyle. [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2010-05-18 12:50:15 ] |
2024-02-15 20:17 | |
Poramancza F&F MEMBER
125p jaworzno | 2010-05-18 14:31:13 lepiej jezdzic bez korektora niz z niesprawnym jak w 80 proc fiatów, a osłona tylnej tarczy robi tylko tyle dobrego ze trzyma przewód hamulcowy w miejscu łączenia sie elastycznego ze sztywnym, jak jej nie ma to od drgan moze sztywny uleciec tyle tu ryzyka widze ----------------- uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;) |
2023-05-03 10:33 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2010-05-18 15:02:31 no to malo widzisz., aczkolwiek zagrozenie jakie podales jest dosc niefajne [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2010-05-18 15:03:06 ] |
2024-02-15 20:17 | |
Poramancza F&F MEMBER
125p jaworzno | 2010-05-18 21:07:40 no to napisz co jeszcze, chce wiedziec od czego zgine ----------------- uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;) |
2023-05-03 10:33 | |
Blady F&F Sympatyk
FIAT | 2010-05-18 22:21:37 standardowo , poślizgniesz się wychodząc z wanny ----------------- ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!! |
2021-01-21 20:54 | |
fuso (M) Furious Moderator
125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2018-05-05 07:56:17 Ostatnimi czasy modne są ekshumacje więc i ja coś wykopie
mam sobie taki fajny most zwany jugolem i troszku szumią mi łożyska w nim przy okazji pocąc się dookoła
jakie łożyska potrzebuję do tego mostu?
kupiłem zestaw MAR coś tam i sam Mar125 (który chyba nie jest producentem tych łożysk ) powiedział mi że to są zestawy zrobione z marchewek i chrzanu a do tego do kwadrata
więc panowie poratujcie co i gdzie można kupić żeby ogarnąć tego jugola ----------------- Franky Garage |
2023-07-17 08:33 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|