Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Problem z zamkiem od kierowcy

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2004-05-13 19:55:19

Cytat:
2004-05-13 12:01:12, mily-swiety pisze:
Cytat:
2004-05-13 11:48:54, Nika pisze:


Hi, hi, u nas dokładnie to samo! W Fordzie zapytali czy po naszym ktoś przejechał...kilka razy
Ale ostatecznie i oryginalny nie pomógł-też juz był sporo używany. Teraz mamy nowiuteńkie zamkiOryginalne) i aż trzy kluczyki, w tym jeden z lampką



jeśli można wiedzieć to ile taka przyjemność kosztowała - też mam kluczyk z lampką i z immobilajzerem ??




No więc z zamkami sprawa ma sie tak:
mieliśmy rozwalone wprawie wszystkie zamki w autku, teoretycznie można dorobić zamek do istniejącego już kluczyka ale jak to powiedział facet w serwisie jeśli klucz i wkładka mają ten sam wiek to i starte są równomiernie, jeśli wymienimy jeden z elementów to później mogą być cyrki.... zresztą przy dwóch zamkach to już przekracza cenę całego kompletu nowych

pozycje z faktury:
zestaw zamków, nr: 1667179, cena: 341,60
lampka kluczyka, nr 6875397, cena 18,89

Lampka podobno kosztuje 50 złotych, ale facet przy wystawianiu faktury tak żnglował upustami, żebym nie musiał ich płacić

tak jak Nika wspomniała dostaliśmy 3 kluczyki. ten z lampką, klasyczny i taki... bez główki "surówka" jakbym chciał drewnianą główkę do kluczyka (czy mss już taką chce ?) Do zestawu dołaczony był jeszcze kod- numer klucza. Teraz mogę dorobić w ASO podając tylko ten kod.

Początkowo chciałem sam przekładać wkładki ale podobno przełożenie tego przy wlewie baku nie jest takie proste. (zwłaszcza jak ma sie korek, którego nie można otworzyć )
trudno mi powiedzieć ile dokładnie kosztuje montaż zamków - bo wtedy klepaliśmy jeszcze drzwi (jak ktoś rozwalał zamki to jeszcze drzwi pocharatał), lakierowaliśmy je i braliśmy kołpaki.

na fakturze jest jeszcze pozycja
Prace blacharskie - 225 zł... myślicie, że tyle wzięli za przełożenie ?
czy ta kwota obejmuje też klepanie drzwi ?

P.S. sponsorem wszystkich napraw był Powszechny Zakład Ubezpieczeń

-----------------
A OTO NASZ SYNEK !!!

4 września 2005 ... dzień kiedy pozbyłem się Forda !
 
  
 
 2004-05-13 12:34:24

Cytat:
2004-05-13 12:31:30, mily-swiety pisze:


no ładnie - może da się jeszcze dorobić te klucze - wiem że w salonie forda do mondeo za kluczyk z immobilajzerem , pilotem do centralnego skasowali 500 zł !!!

chyba lepiej będzie doborić rygle i zamykać na kłudke


Acha, Ford się ceni. Gerusik widzę, ze jest online, wiec lepiej go podpytać.
A rygle może będa pewniejsze? No i będę wyglądać oryginalnie, hehehehe, jak to mówią "wszystko co oryginalne jest lepsze"
 
 
 
 2004-05-13 12:31:30

Cytat:
2004-05-13 12:26:28, Nika pisze:
Cytat:
2004-05-13 12:01:12, mily-swiety pisze:

jeśli można wiedzieć to ile taka przyjemność kosztowała - też mam kluczyk z lampką i z immobilajzerem ??




My mamy tylko z lampką. Ile kosztowało? Hmmmm, zapytaj prosze Gerusika, ja nie wiem. Coś koło 1000(chyba, nie chce skłamać) z robocizną i kompletem oryginalnych kołpaków. W salonie Forda.



no ładnie - może da się jeszcze dorobić te klucze - wiem że w salonie forda do mondeo za kluczyk z immobilajzerem , pilotem do centralnego skasowali 500 zł !!!

chyba lepiej będzie doborić rygle i zamykać na kłudke

-----------------
tti 770 + hustler :)

... jestem ... a jak mnie nie ma to też jestem .... tylko gdzie indziej ...

... M.G ... [i] ...
2012-12-26 15:32
  
 
 2004-05-13 12:29:05

Cytat:
2004-05-13 12:01:34, metis pisze:
Ja mam trzy kluczyki

1 już nie działa wcale,
2 używam ale już ma problemy,
3 jest w stanie nie naruszonym (serwisowy)

Kluczyki napewno się ścierają i to nie podlega wątpliwości, ale to nie tylko jadno, podobno sprawa jest niebezpieczna dla stacyjki, ostatnie doniesienia informują o przypadkach uszkodzenia stacyjki w skutek użytkowania wytartego kluczyka.

Nie wiedziałem tego info od serwisu.



Coś w tym jest. Agent PZU był przerażony, jak zobaczył naszą stacyjkę po używaniu wyrobionego kluczyka. Ale teraz wszystko NOWE!
 
 
 
 2004-05-13 12:26:28

Cytat:
2004-05-13 12:01:12, mily-swiety pisze:

jeśli można wiedzieć to ile taka przyjemność kosztowała - też mam kluczyk z lampką i z immobilajzerem ??




My mamy tylko z lampką. Ile kosztowało? Hmmmm, zapytaj prosze Gerusika, ja nie wiem. Coś koło 1000(chyba, nie chce skłamać) z robocizną i kompletem oryginalnych kołpaków. W salonie Forda.
 
 
 
 2004-05-13 12:01:34

Ja mam trzy kluczyki

1 już nie działa wcale,
2 używam ale już ma problemy,
3 jest w stanie nie naruszonym (serwisowy)

Kluczyki napewno się ścierają i to nie podlega wątpliwości, ale to nie tylko jadno, podobno sprawa jest niebezpieczna dla stacyjki, ostatnie doniesienia informują o przypadkach uszkodzenia stacyjki w skutek użytkowania wytartego kluczyka.

Nie wiedziałem tego info od serwisu.
2018-07-06 12:05
  
 
 2004-05-13 12:01:12

Cytat:
2004-05-13 11:48:54, Nika pisze:


Hi, hi, u nas dokładnie to samo! W Fordzie zapytali czy po naszym ktoś przejechał...kilka razy
Ale ostatecznie i oryginalny nie pomógł-też juz był sporo używany. Teraz mamy nowiuteńkie zamkiOryginalne) i aż trzy kluczyki, w tym jeden z lampką



jeśli można wiedzieć to ile taka przyjemność kosztowała - też mam kluczyk z lampką i z immobilajzerem ??


-----------------
tti 770 + hustler :)

... jestem ... a jak mnie nie ma to też jestem .... tylko gdzie indziej ...

... M.G ... [i] ...
2012-12-26 15:32
  
 
 2004-05-13 11:48:54

Cytat:

To fakt, ja dorabiałem w zeszłym roku, jak skręciłem oryginalny. Na szczęście miałem zapasowy Człowiek w serwisie (dorabiałem w Centrum Janki, bodajże Cezar czy jakoś tak się warsztat nazywał) poradził, by zapasowy kluczyk schować i nie używać a jeździć na dorobionym. Zawsze można potem dorobić z oryginalnego zapasu... A jak się wszystkie kluczyki wyrobią to ni czorta się już nie dorobi...
A ten skręcony jest tak wyrobiony, że chyba od nowości był używany (albo dorabiany w Fordzie). Aż dziw, ale mimo że jest strasznie zjechany to dalej działa



Hi, hi, u nas dokładnie to samo! W Fordzie zapytali czy po naszym ktoś przejechał...kilka razy
Ale ostatecznie i oryginalny nie pomógł-też juz był sporo używany. Teraz mamy nowiuteńkie zamkiOryginalne) i aż trzy kluczyki, w tym jeden z lampką
 
 
 
 2004-05-13 11:42:14

Cytat:
2004-05-13 11:27:31, Nika pisze:
Cytat:
2004-05-13 11:17:13, marmisia pisze:
Mam go ponad 2 lata i na pocz. bylo OK. MoglEM zamykac i otwierac. Pozniej zaczely sie trudnosci z otwieraniem, zmienilem kluczyk na zapasowy i dolegliwosci na jakis czas ustaly, ale powrocily i teraz juz tylko zamykam.



Nie wiem, czy to prawda, ale podobno kluczyki też się wyrabiają. I bardzo ciężko je dorobić-muszą być zrobione baaardzo precyzyjne. W Bydgoszczy, poza Fordem, jest tylko jeden punkt, gdzie to robią. Nam zrobili kilka kluczyków, zanim pasował. Ale ten dorobiony baaardzo szybko się "wyrobił". Jakaś tandeta!


To fakt, ja dorabiałem w zeszłym roku, jak skręciłem oryginalny. Na szczęście miałem zapasowy Człowiek w serwisie (dorabiałem w Centrum Janki, bodajże Cezar czy jakoś tak się warsztat nazywał) poradził, by zapasowy kluczyk schować i nie używać a jeździć na dorobionym. Zawsze można potem dorobić z oryginalnego zapasu... A jak się wszystkie kluczyki wyrobią to ni czorta się już nie dorobi...
A ten skręcony jest tak wyrobiony, że chyba od nowości był używany (albo dorabiany w Fordzie). Aż dziw, ale mimo że jest strasznie zjechany to dalej działa

-----------------
RS - na zawsze w pamięci...
2014-07-15 20:25
  
 
 2004-05-13 11:37:45

Też wolałem nie czekać aż się zamki same upomną i dołożyłem pilota do centralnego bo nie miałem. Więc narazie zamkami się nie przejmuję
2024-10-10 10:35
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM