Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Przerywa przy danej temperaturze

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2004-10-04 23:22:22

Cytat:
Wymieniłem już olej i filtr powietrza, ale zauważyłem że w obudowie filtra był jakby olej,



To nie za wesołe objawy. Najprawdopodobniej silnik swoje najlepsze lata ma już za sobą i powstały przedmuchy. Kontroluj często stan oleju.

-----------------
Tsport
2011-06-06 14:09
  
 
 2004-10-04 12:29:56

Cytat:
2004-09-30 22:34:38, toradek pisze:
Czujnik temperatury w kolektorze ssacym, w okreslonym przedziale temperaturowym daje zla wartosc i sterownik zle wysterowywuje wtryskiwacz.



U mnie - to znaczy w silnikach 1.4i monowtrysk podobnie szarpie (temat poruszany 100 razy). Po sprawdzeniu wszystkiego wyszło, że albo wtryskiwacz albo ten czujnik. Sprawdzałem ostatnio czujnik - niby rezystancja była ok, ale ... mam elektroniczny termometr płynu/silnika i załóżmy przy 60stC czujnik pokazywał jak przy 30, przy 90 jak przy 60 itd... dopiero po dłuuuuuższej chwili było mnie jwięcej ok. Może tylko bezwładność.....

Toradek: czujnik może paść tak, że charakterystyka w 1 pukncie odbiega ? eee chyba nie.

Pozdr

-----------------
Chasm
Escort 1.4i LPG 92' bordo Kraków
2011-07-08 15:11
  
 
 2004-09-30 22:34:38

Czujnik temperatury w kolektorze ssacym, w okreslonym przedziale temperaturowym daje zla wartosc i sterownik zle wysterowywuje wtryskiwacz.

-----------------
Numer FEFK: #482!!

Be smart, drive safe, stay legal.
2024-06-17 21:46
  
 
 2004-09-30 20:48:35

skoro dostaje za duzo paliwa to ze wzgledu na powiazanie z sonda trzeba ja na poczatek wyeliminowac
a sprawdzic mozesz ja zwyklym analogowym woltomierzem wybierajac kabelek sygnalowy i mase i obserwujac wskazania miernika
jesli chodzi o pozostale rzeczy do sprawdzenia to poszukaj watkow chasmo - on duzo walczyl ze swoim - moze cos pomoze w twoim przypadku

-----------------
2023-02-18 12:52
  
 
 2004-09-30 20:46:58

A i co masz na myśli mówiąc wszystkie czujniki mające wpływ na pracę silnika, proszę napisz dokładniej, wiesz wcześniej miałem opla z 81r w którym cała elektronika mieściła się w radiu

Spidi_Combi
2004-10-08 00:56
  
 
 2004-09-30 20:43:20

Ale jak sprawdzić lambdę? Diagnosta po podłączeniu do analizatora spalin stwiedził że jest oki.

Spidi_Combi
2004-10-08 00:56
  
 
 2004-09-30 20:32:49

no to w takim wypadku wartoby bylo wymyc odme na poczatek
potem sprawdzic w jakim stanie faktycznie jest sonda L
co z filtrem paliwa?? no i dalej posprawdzac wszystkie czujniki ktore maja wplyw na prace silnika

-----------------
2023-02-18 12:52
  
 
 2004-09-30 20:28:26

No więc podaję więcej danych

Jest to Escort Combi z 91r 1.4i z przebiegiem ponoć 140tyś, na blacie jest 40 tyś, samochód przyjechał z niemiec w lipcu.
Wymieniłem już olej i filtr powietrza, ale zauważyłem że w obudowie filtra był jakby olej, nie była to maź która powstaje w wyniku zmieszania oleju z płynem chłodzącym (wiem bo to już przerabiałem w innym wozie). Nie wiem czy to nie będzie kwestia sondy lambda, ale chyba raczej nie. Sprawdzałem woza na kompie i nic nie wykryło, na analizie spalin gościu stwierdził że katalizator jest walnięty i że dostaje za dużo paliwa.

I jeszcze jedno. W desce rozdzielczej na dole po lewej stronie jest jakieś pole w którym może coś powinno migać, pokazywać, a może tak tylko sobie jest.

Pozdrawiam
Spidi_Combi
2004-10-08 00:56
  
 
 2004-09-30 20:15:25

na poczatek podaj wiecej danych, rok przebieg i takie tam
a pozniej po kolei wszystkie czujniki trzeba przejrzec
moze warto wymienic na poczatek swiece i filtr powietrza

-----------------
2023-02-18 12:52
  
 
 2004-09-30 19:59:02

Witam Wszystkich
Od całych trzech dni jestem szczęśliwym (to się jeszcze okarze) posiadaczem escorta 1.4i kat Combi, ale mam pewien problem.
Mianowicie:
W momęcie kiedy silnik osięgnie jakąś temp, nieco ponad białe pole zaczyna mi bardzo szarpać i przerywać samochód tzn. gaz prawie nie reaguje, na niższych obrotach szarpie mi wozem, jak mocno wdepnę gazu to idzie, w momęcie kiedy zdejmuje nogę z gazu znowu strasznie szarpie, z rury dziwnie pyrkota. Kiedy znowu temperatura jeszcze wzrośnie wszystko jest oki.
Dopiero kupiłem woza za nie małą dla mnie kasę a tu już problemy, poradzcie co mam robić proszę! (To jużz prawie skomlenie o pomoc)

Pozdrawiam
Spidi_Combi
2004-10-08 00:56
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM