Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

W czym problem

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2012-09-29 19:43:49

odpalam na Pb bo na LPG nie ma szansy odpali i gaśnie nawet jak dodam gazu, na Pb też gaśnie po odpaleniu ale jak trzymam buta to pali do czasu dojazdu do skrzyżowania też gaśnie, jak już jadę na PB muszę mu dać w p.... i przełączyć go na LPG ale popuścić pedał gazu bo się pojawia taka jakby dziura (brak gazu lub coś w podboje i traci moc) jak puszczam pedał gazu redukuje i powoli płynnie dodaje gazu idzie jak marzenie jak się rozgrzeje jest ok (lecz jak chce zredukować i dać w pi... też traci moc ) jak przełączę na pb jak jest rozgrzany idzie bez problemu ale jak stanę czasem potrafi zgasnąć, czy to może być wina ze do silnika 96 został komp 98 czy ze nie wymieniłem od nowości filtra paliwa ale co z tym LPG

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 2012-09-30 00:00:47

sprawdź filtr ale LPG(albo ewentualnie go wymien bo koszt okmolo 5 zł!!! może tam jest przyczyna, jak nie pmoze to bedziemy dalej medytowasc...

[ wiadomość edytowana przez: martin3510 dnia 2012-09-30 00:04:38 ]
2014-07-16 21:32
  
 
 2012-09-30 03:12:37

a i jeszcze szarpie na niskich

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 2012-09-30 10:54:49

ALBO MOZE BYĆ JUŻ WYSŁUŻONY REDUKTOR OD LPG, ALE NAJPIERW NAJLEPIEJ I NAJTANIEJ CZEPIŁBYM SIĘ FILTRA
2014-07-16 21:32
  
 
 2012-09-30 13:10:49

Cytat:
2012-09-30 10:54:49, martin3510 pisze:
ALBO MOZE BYĆ JUŻ WYSŁUŻONY REDUKTOR OD LPG, ALE NAJPIERW NAJLEPIEJ I NAJTANIEJ CZEPIŁBYM SIĘ FILTRA

właśnie jest funkiel nówka

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 2012-10-02 12:32:48

wymieniłem filtr gazu znalazłem jeden urwany przewód kolor fioletowy S1 od kompa LPG potem znalazłem ze prowadzić powinien do czujnika położenia przepustnicy bo żaden kabel od LPG tam nie prowadził a miejsce było zarobione, po odpaleniu na PB siadał dalej odpiąłem korkowca obroty wpakowały sie pięknie na 2200 i tak trzymały po przejechaniu 1km obroty były już na 3500 i na lpg i na pb więc podłączyłem go na nowo po ok 30s obroty na LPG wróciły na swoje miejsce a na Pb dalej spadają i gaśnie

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 2012-10-06 21:43:39

nie wiecie od czego może tak szarpać

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 2012-10-07 12:15:59

Może katalizator zapchany, o ile jeszcze go masz

-----------------
-=Pozdrawiam=-
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
2016-08-19 15:31
  
 
 2012-10-07 12:16:45

Cytat:
2012-10-07 12:15:59, pochlast pisze:
Może katalizator zapchany, o ile jeszcze go masz



-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 2012-10-07 21:40:41

Markon nie wiem jaki masz silnik.

Jeśli to 1.8 lub 2.0 to sprawdź za kolektorem wężyk podciśnienia.
taki cienki plastikowy przechodzący w gumę na kolektorze, wężyk idący od czujnika montowanego na rancie blachy pod uszczelką na podszybiu.

Jak ci guma sparciała to popuszcza lewe powietrze i silnik dziwnie pracuje z takimi objawami jak piszesz.
2020-03-12 10:00
  
 
 2012-10-07 21:52:37

właśnie 1,5

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 2012-10-11 00:00:59

poszukaj dokładnie pewno gdzieś za filtrem łapie lewe powietrze

-----------------
"Szukałem Was, a teraz Wy przyszliście do mnie, za to wam dziekuje..." - Jan Paweł II
2025-01-05 10:44
  
 
 2012-10-27 10:19:22


teraz problemy tylko na zimnym odpalam tylko z pb bez problemu jak smiga to ok jak sie nagrzeje to problemy znikają prócz szarpania bo szarpie jak chol... a na zimnym trzeba trzymać pedał

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM