Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] 1.6 16v - Montaż LPG we własnym zakresie - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2013-03-30 14:41:01

Zbliża się Wielkanoc, więc pewnie chodzi o cud opisany w Biblii czyli krzew gorejący - z tym, że jeśli twoje auto (garaż lub inne auta na parkingu) nagle stanie samo w płomieniach to nie koniecznie będzie oznaczało, że jesteś synem wybranym.
A jeśli np podczas wyprzedzania coś zrobi pstryk i auto przestanie jechać?

-----------------
2024-06-20 20:41
  
 
 2013-03-30 12:18:35

Długo nie pojeździłem, bo miałęm drobną stłuczkę i pokiereszowany tył. Auta już nie ma. Teraz mam nowe, do którego również założyłem gaz.
djtados, nie rozumiem twojej wypowiedzi? Po nieszczęściu (chodzi o wypadek?) nie jeździ się już pokiereszowanym autem.
2014-04-01 14:04
  
 
 2013-03-30 07:35:27

Do pierwszego nieszczęścia bedziesz jeździł.

-----------------
wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna ...
2018-11-23 10:58
  
 
 2013-03-29 23:55:58

a w dowod wbiles czy o tak o jezdzisz?

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
2025-01-14 20:31
  
 
 2012-10-31 12:04:09

Żeby nie było, że się nie pochwaliłem, to silnik już śmiga na gazie, zrobiłem nim ok 400 - 500km, spalanie w okolicach 12l po mieście, przy czym ja mam dość ciężką nogę. Najwięcej problemów sprawiło odnalezienie odpowiednich przewodów na kostce od TPS(czujnik położenie przepustnicy), cewce zapłonowej (stały + i sygnał od obrotów) i lambda. Mam książkę ze schematami, ale nie ma w nich opisanych kolorów. Wystarczyło odpiąć EEC IV i sprawdzić połączenie między danymi pinami. Instalację kupiłem z takiego samego silnika, przynajmniej tak mówił sprzedający. Nie wiedział chyba, że ja mam EFI, więc nawet kawałki przewodów z którymi wyciągnął instalację nie pomogły mi, bo miały inne kolory.
Kolejnym problemem było to, że silnik nie chciał przełączyć się na gaz - po prostu go nie dostawał. Zawór na parowniku nie otwierał się, bo był zastany, a przewód minusowy od niego był gdzieś przerwany. Teraz autko idzie jak szatan. Nie ma róznicy w mocy.

Jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy w przyszłości, przy zakładaniu instalacji, to proszę pisać. Nie musi być to ten sam silnik.

Koszty:
Instalacja + butla w koło - 200zł
Przewody miedziane - ok. 50zł (długiego potrzeba 5m)
Końcówki, filterek, pierdółki - 15zł
Czujnik temperatury (który urwałem ) - 20zł
Razem niecałe 300zł.
2014-04-01 14:04
  
 
 2012-10-09 16:10:13

Ja mam właśnie DOHC EFI. Ale już chyba wszystko rozkminiłem. Tylko muszę kupić baryłki (końcówki) na przewód do tankowania i można zakładać. Tylko mi się nie chce samemu tego robić, poza tym nie mam garażu.
2014-04-01 14:04
  
 
 2012-10-08 18:51:56

Cytat:
2012-10-08 14:28:01, BolekLodz pisze:
Najbardziej denerwujące jest to, że z jednej strony kolektora przechodzą przewody od 3 wtrysków i krokowca, a z drugiej idzie przewód od ostatniego wtrysku.


zależy jaki masz silnik, bo wiązki się różnią, inaczej jest w dohc inaczej w zetecu

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2012-10-08 14:28:01

Już to ogarnąłem. trzeba było wyciągnąć całą wiązkę, rozmontować, połączyć czarne przewody razem, najpierw od wtrysków, dalej od krokowca i polutować. Najbardziej denerwujące jest to, że z jednej strony kolektora przechodzą przewody od 3 wtrysków i krokowca, a z drugiej idzie przewód od ostatniego wtrysku.
2014-04-01 14:04
  
 
 2012-10-07 23:23:56

Cytat:
2012-10-04 20:16:41, BolekLodz pisze:
Ten elektrozawór steruje zapewne powietrzem? A czy ktos oglądał całą wiązkę? Jak łączą się tam przewody? Czy najpierw wtryski a później elektrozawór, czy jakoś inaczej? Generalnie chodzi mi o to, żeby można było wpiąć się z przekaźnikem, tak, żeby odłączyć tylko wtryski.


Ja odciąłem głównym przewód do wtrysków i właśnie odciąłem krokowca przypadkiem. Dlatego trzeba albo zrobić to przed nim. Albo zrobić obejście dla niego osobno

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2012-10-04 20:16:41

Ten elektrozawór steruje zapewne powietrzem?
A czy ktos oglądał całą wiązkę? Jak łączą się tam przewody? Czy najpierw wtryski a później elektrozawór, czy jakoś inaczej? Generalnie chodzi mi o to, żeby można było wpiąć się z przekaźnikem, tak, żeby odłączyć tylko wtryski.
2014-04-01 14:04
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM