| | Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | Autor | | maddox7
WLA 108 Władysławowo | 2012-10-14 12:45:57 Cytat:
| 2012-10-14 11:49:00, Chouna pisze:
Wałki, przepływka, przepust 2.0, wtryskiwacze rkc, dolot rqb, wydech rs2000+ przelot 60mm z jednym tłumikiem. jeszcze coś ?
|
|
po wykresie widać kibel totalny | 2013-02-23 18:14 | | emtees Sympatyk FEFK
Audi S4 Toruń | 2012-10-14 12:31:33 - przepustnica Zetec 2.0
- wałki rozrządu Zetec 2.0 97r
- miedziane kable WN
- tłumik przelotowy 2" zamiast katalizatora
- środkowy i końcowy tłumik 2" seryjny z RS2000 marki Ferroz
Jeszcze coś?
To to z wykresu Twojego było hamowane przed modami? Bo się zaraz może okazać, że silnik to jakiś zajazd, któremu zostało 50KM i stąd takie kreski Jak na razie wszystkim w/w mody dodawały mocy (organoleptycznie na swoim aucie też sprawdziłem), a Ty znajdujesz jeden wykres i nagle twierdzisz, że to mocy odejmie No ja Cie prosze... ----------------- www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage | 2016-05-25 18:43 | | Chouna Sympatyk FEFK
Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-14 11:49:00 Wałki, przepływka, przepust 2.0, wtryskiwacze rkc, dolot rqb, wydech rs2000+ przelot 60mm z jednym tłumikiem.
jeszcze coś ? ----------------- Chcesz ukryć twarz - wyjdź nago | 2015-08-30 08:50 | | emtees Sympatyk FEFK
Audi S4 Toruń | 2012-10-14 09:18:11 Cytat:
| 2012-10-12 20:03:46, zeppelin pisze:
Popieram całkowicie. Swoją drogą silnik 1,6 16V, w saxo Vts ma 118 120 KM, i praktycznie większość na hamowni wykazuje tą moc lub większą, drobne modyfikacje dolot, wydech, dają około 130 KM, myślę że jest to też możliwe do uzyskania z zeteca 1,6 16V. Chouna, powodzenia . A pokażcie które RQB trzyma moc?? Naprawdę mało ich jest. [quote] 2012-10-12 19:45:46, Chouna pisze: Jeśli nigdy nie próbowałeś zrobić czegoś samodzielnie to nie zrozumiesz chęci, ambicji i satysfakcji po skończeniu projektu.
|
|
A ja sądzę, że najpierw powinieneś sobie posprawdzać wszystkie wymiary w tych silnikach i chociaż pobieżnie przeanalizować ich konstrukcję. Honda ma silniki 1.6 160KM i 185KM i co to ma do rzeczy? Zdajesz sobie sprawę co trzeba zrobić żeby wycisnąć 100KM z litra w silniku, który był projektowany w zupełnie innym celu?
Cytat:
| 2012-10-12 23:43:52, Chouna pisze:
Z MDO 2.0 spokojnie adoptujesz wałki, przepustnicę i obudowę przepływki. Moc spada, moment rośnie, trzeba stroić świniakiem. Na zetekowskiej hydraulice, po zrobieniu głowicy da się wyciągnąć sporo z 1,6. Gdzieś obiło mi się o wzrok, że Ford Motorsport zrobił z tego 165bhp N/A. [ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-10-12 23:44:24 ]
|
|
Niby czemu moc ma spadać? I nie trzeba stroić, gwarantuję, ale wtryskiwacze z RKC już by się przydały.
A co do projektu Ford Motorsport, taka mała uwaga - ich budżet pewnie był taki, że za tą kasę byś kupił coswortha.
Skrzynia - polecam z Fiesty, jednak ma inne mocowanie jednej łapy.
Popychacze -z pewnym marginesem wystarczają tak to plus minus 7000-7100 obrotów. ----------------- www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage | 2016-05-25 18:43 | | Kakiel Sympatyk FEFK
Kraków | 2012-10-14 07:00:58 Cytat:
| 2012-10-14 01:04:50, Krejzol pisze:
Aha, no i podstawowe pytanie jaką skrzynię do tego silnika można zaadaptować?? Jaka ma najlepsze przełożenie?? sedan, kombi?? Jest różnica?? Chodzi o to żeby miała dobry start.
|
|
Z diesla ?
W zetec-u są hydrauliczne popychacze które same "korygują" luzy zaworowe. Pewnie przy większym pałowaniu nie wystarczają i trzeba wymienić na mechaniczne i wyregulować luzy na "stałe" ----------------- | 2022-01-05 11:37 | | Krejzol Sympatyk FEFK
Escort MK7 Zgierz | 2012-10-14 01:04:50 Aha, no i podstawowe pytanie jaką skrzynię do tego silnika można zaadaptować?? Jaka ma najlepsze przełożenie?? sedan, kombi?? Jest różnica?? Chodzi o to żeby miała dobry start. | 2012-10-14 10:37 | | Krejzol Sympatyk FEFK
Escort MK7 Zgierz | 2012-10-14 00:59:57 Przepraszam że dopiero teraz piszę, ale miałem nawał pracy.
Otóż, dostałem kpl silnik 1.6 za free, więc nie będę kombinował z przerzutkami na 1.8/2.0. Mam swojego Escorta 1.3 który stoi awaryjnie jak by coś się stało z drugim autem (omega b). Szkoda mi sprzedać Essiego bo jest u nas w rodzinie od początku (97r.).
O silnik 1.6 pytam dla tego, ponieważ robię centrala w maluchu, i chciał bym wyciągnąć z niego jak najwięcej. Zaplecze jest, więc robić można. Nie pisałem wcześniej o toczeniu koła zamachowego itp. pierdołach bo to chyba jasne, nie miałem do tej pory do czynienia z silnikami zetec w tuningu (głównie fiat), mam 1.2 z punto w tej chwili ale to za mało się zrobiło, ale nurtuje mnie pytanie jakie popychacze mechaniczne zamiast hydraulicznych??? O co kaman???
I jak to jest z tymi wałkami od 2.0 MDO, to jest zestaw P&P?? Jakie panewki wtedy dać?? Co i jak?? [ wiadomość edytowana przez: Krejzol dnia 2012-10-14 01:38:44 ] | 2012-10-14 10:37 | | maddox7
WLA 108 Władysławowo | 2012-10-13 08:03:24 Cytat:
| 2012-10-12 23:43:52, Chouna pisze:
Z MDO 2.0 spokojnie adoptujesz wałki, przepustnicę i obudowę przepływki.
|
|
pasuje również przepływka ze scorpio 2.0.bebechy oczywiście przekładamy ze starej | 2013-02-23 18:14 | | Chouna Sympatyk FEFK
Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-12 23:43:52 Z MDO 2.0 spokojnie adoptujesz wałki, przepustnicę i obudowę przepływki. Moc spada, moment rośnie, trzeba stroić świniakiem. Na zetekowskiej hydraulice, po zrobieniu głowicy da się wyciągnąć sporo z 1,6. Gdzieś obiło mi się o wzrok, że Ford Motorsport zrobił z tego 165bhp N/A.
[ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-10-12 23:44:24 ] | 2015-08-30 08:50 | | kiciek (S) Escort Driver
Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-10-12 22:03:02 graty z mondeo (2,0 136 silvertop 96"), które z resztą mi zalegają też w sumie można wrzucić do 1,6 i ma się już jakąś większą moc. Do 1,6 nie wrzucałem gratów z mondeo, więc nie wiem. Może ktoś, kto to robił się wypowie. | 2023-04-23 22:49 | | Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 ] | |
|
|
|
|